Gå til innhold

IKM i dag og jeg har.... :)

☆Meg og lille snuppis+knerten☆

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....IKKE TESTET MEG ENNÅ!!!!!!!!!! Ingen tegn på at TR er på vei, heller ingen symptomer bortsett fra bittelitt ømme bryster (men pleier å ha det mellom EL og IKM) og bittelitt murring i magen. Testet negativt på morgenurin i helgen, men så lenge TR ikke har dukket opp ennå så er det håp, ikke sant???

Wish me luck :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å heiane så spennende ☆Meg og lille snuppis☆2MA,24pp!!!!!!!!!! Krysser alt jeg kan for deg og håper inderlig det har klaffet!!!!!!!!! GOOOOOOD LUCK:-)

Skrevet

Hei, jeg er innom med jevne mellomrom ifra 2 trimester... Husker deg fra jeg var her inne på bli gravid, og synes fortsatt det er spennende å følge med hvordan det går for deg:)) Håper det blir en positiv test ut av dette, og at spiren klorer seg fast hele sv.skapet!!! Det fortjener du:))

Drysser masse babystøv på deg...................

Skrevet

Å faen... er du i 2 tri allerede?? Herregud, så fort tiden har gått!!! Kos deg og nyt den aller beste tiden i svangerskapet - jeg håper virkelig jeg kan gå over til både 1, 2 og 3 tri snart :)

Tusen takk for lykkønskninger og babystøv - jeg suger det til meg, hehe :D

Skrevet

Krysser alt eg kan for Deg og lille snuppis!! :D

Er ikke så aktiv, verken her inne eller på prøvefronten selv for tiden, men deg og de andre sliterne her inne, er jeg innom å "sjekker opp" hver eneste dag! Hehe..

Er jo så mye mere spennende å følge med på deg!! (kjedelig lang syklus, så ingenting spennende..hehehe)

*krysser fingrene!!!!!* (beina vil eg ikkje krysse..mensen over i dag. Wohoo!)

Skrevet

Tusen takk jenter :D

Så hyggelig at du følger med på meg da Drømme stress-less, det var kjempekoselig. Jeg følger jo med på deg også, men ser at du ikke har vært her noe særlig på en liten stund ja...

Ja disse syklusene dine er jo kjempelaaaaange, herregud!!! For en tålmodighet du må ha.... Krysser fingrene for oss, og ønsker deg også lykke, lykke til :D

Klems

Skrevet

ÅÅÅ herreguuud så spent jeg er!!!!!!!!!! Håper så inderlig du er gravid! Krysser alt jeg har her!

Sist jeg var gravid fikk jeg ikke pos før kvelden før ikm, og den var kjempesvak. Måtte testen din bli positiv. stooor klem

Skrevet

Lykke til, meg og lille snuppis. Du fortjener det. :o)

Skrevet

Har nettopp vært og kjøpt meg en test - skal prøve å vente i det lengste med å ta den, men har en følelse av at TR kommer til å dukke opp - men håper jo selvsagt ikke det!!!

Skrevet

Åååå, så spennende Meg og lille snuppis!!:) Håper av hele mitt hjerte at det er et lite frø som klorer seg fast inni der! Må oppdatere oss når du har testet da:)

Masse lykke til!

Klem fra

Skrevet

Ja dette er kjempespennende Meg og lille snuppis!! Har trua på deg denne pp'en jeg :)

Fikk selv positiv test i går - etter over ett år med prøving!! - og håper virkelig du blir med over i november 2010-klubben! Jeg har også veldig lite symptomer nå, hadde IKM i går og testet positivt da. Hadde smerter langt ned i underlivet i helga (testet negativt cd 23), og ømme pupper. Har vært veldig tørst de siste dagene og har også tisset mye (det henger vel sammen he,he). Ellers ikke mye symptomer. Puppene ser helt normale ut, men er altså litt ømme. Det jeg kjenner det best på er magen, det stikker og holder på nedi der. Har også hatt mer EL-slim og utflod denne mnd (var sikker på at TR skulle komme når som helst i helga, men hun glimret heldigvis med sitt fravær!!).

Hold oss oppdatert da!!!!

Skrevet

Ååååååå, nå DØR jeg av spenning!!!!!!!!!!! ;D

Når pleier du få mens da?

Jeg pleier alltid å få den på natten. Derfor begynte jeg å tro at kanskje den digitale CB hadde avsagt en noe usann og urettferdig dom, når IKM-dagen kom uten noe rødt på natten! ;)

Testet jo og et par dager før IKM, men dog på helt utvannet urin....jadda....

JEG ER SÅ SPENT!!!!!!

Kan du ikke teste snart da??

Pliiiiz???

STOR klem :)))))))))))

Skrevet

Sprakk litt og måtte bare innom å se litt. Er syk og kjeder meg, men sambo er ogspå syk.

Krysser alt jeg hr og litt til meg og lille snuppis.

Masse lykke til med testinga :)

Stor klem :)

Skrevet

Så spennende :D

Så lenge tanta ikke har kommet så er det så klart håp :D

Lykke til, og ikke vent for lenge med å oppdatere oss :)

Skrevet

Lykkelykkelykke til!! :) :) Ned med tanta!!

Skrevet

ååååh så spennede=D

denne mnd har jeg vært her veldig lite selv.. å ingen tegn til tr her heller=D tenk om dette er vår mnd da=D å jeg har ikm om 3 dager =)) har litt mens murringer men det har jeg hatt helemnd,.. jeg er bare veeeeldig fysen hihihihih... men det kan jo være mange årsaker hhhihi

håper for oss nå=D har du testet da??????

Skrevet

OJ så spennende da :) Krysser fingre og tær for deg :)))) Hååååper du kommer tilbake med en melding om positiv test :)

LYKKE TIL!!!

Skrevet

Ny dag med nye muligheter - TR har fortsatt IKKE kommet!!!!!!!!! Jippiiiiiiii!!!!!!!

Har fortsatt ikke testet, men har en stygg følelse på at TR er like rundt hjørnet :(

Skrevet

Får håpe det ikke er tilfelle og at tr holder seg borte i lang tid:) Krysser fingrene for deg:)

Skrevet

Vær så snill og fyr av en test da!! Dette er altfor spennende.....! :D

Masse babystøv sendes din vei (selv om jeg tror du produserer i bøtter og spann selv)... ;D

Stor klem

Skrevet

Åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå

Så utrolig spendende...

Håper virkelig du er gravid. Og av spiren klorer seg fast i 9 mnd denne gang. Ønsker virkelig at det er deres tur nå.

Krysser alt jeg har for deg, vennen.

Lykke til

Skrevet

Du gjør det jo ulidelig spennende :) Håper tanta holder seg vekke :)

Krysser fortsatt alt jeg har :)

Skrevet

Fortsatt ingen TR, så krysser fingrene for at hun holder seg vekke :)

Har tenkt å teste til lørdag dersom TR ikke dukker opp i mellomtiden...

Dersom TR skulle dukke opp har jeg spart disse to testene jeg har kjøpt til en evt neste gang, men håper jo selvsagt at TR ikke kommer denne gangen da ;)

Første gang jeg har greid å holde meg i skinnet ang det å teste - har nemlig aldri greid det før i tidligere pp`r, da har jeg røket av tester allerede fra syklusdag 24, hehe - så stolt av meg selv nå, haha!!

Ha en fortsatt strålende fin dag da jenter og tusen takk for lykkønskningene :)

Klem fra

Skrevet

Egentlig rart med det. Man er så spendt i dagene før IKM at man bare må teste. Dersom man klarer å nå IKM uten å ha testet blir det på en måte lettere. Da kan man godt vente en dag eller flere til.

Lykke til. Håper tanta din har dratt på en lenger ferie (gjerne sammen med min)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...