Luna har født. Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 Dette blir litt for tøfft rett og slett. Blir bare deprimert av å se TR komme mnd etter mnd nå når jeg endelig etter flere år har klart å få meg meg mannen på en til. Selv om vi bare har prøvd i 5 pp så føler jeg dette har vært en årelang prosess.. Fikk begge de to første på 1pp, og nå har jeg jobbet med å få med mannen på en til i over 3 år. Endelig var han klar..og da blir det ikke......fortvilt. Så hade så lenge jenter, lykke til viderer dere som prøver. Jeg kommer tilbake dersom jeg blir gravid. Luna.
sister wanted Skrevet 2. mars 2010 #2 Skrevet 2. mars 2010 Får si som gynekologen min sa: "Slutt å lese så mye. SLutt å teste. Man kan bli syk på sjelen av det. Se heller litt mer opp i taket... ;O)". Er egentlig enig med han. Ble jo gravid sist uten å være så opphengt her inne. Meldte meg ikke inn i BIM før jeg var gravid alt. Sikkert lurt å bruke litt mer tid i sengen som han sa, og mindre på nett...... *smiler*
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 2. mars 2010 #3 Skrevet 2. mars 2010 Hei Luna 2 +? Jeg skjønner deg veldig godt!! Brukte over 2 år på overtale mannen min jeg også og når han endelig ble klar så har det ikke skjedd noenting, eller dvs vi har blitt gravide men jeg har mistet i 2 MA, 1 SA og x antall kjemiske. Nr 1 kom jo uplanlagt, så trodde det ikke ville ta så lang tid. Vi har brukt nå 2 år på å prøve å få nr 2 - er like før vi kaster inn håndkle vi også, drit lei alt som heter pliktsex, testing etter EL og testing ved IKM og drit lei TR som dukker opp måned etter måned - til tross for hormonkurer, akupunktur, homeopatiske midler, vitaminer/mineraler og helsekost.... Blæh Håper du kommer tilbake snart og da som gravid Lykke til!!! Stooooor klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå