Gå til innhold

Ahhhhhh, send meg litt hell og lykke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker meg et hus. Jeg har så forferdelig lyst på akkurat det huset. Men visningen har vært og megler venter bud i dag.

Vi bor i en leilighet som har nesten samme verdi som huset, men "svigerfar" (som mener vi heller bør kjøpe hus og selge leil forøvrig...!) er den mest ubesluttsomme i hele verden, og det tar tre århundrer å få ham til å bestemme seg for noe. Han har kjøpt leil. til oss men står fortsatt som eier, og det er så jævlig slitsomt å ikke ha kontroll eller kunne bestemme noe.

Vi har vært uenige (meg og min samboer) i lang tid om hvor vi vil bo, hva vi liker osv. men dette huset falt vi pladask for begge to. Og så kan vi ikke ta vår egen avgjørelse engang. JEG HAR SÅ LYST PÅ DET HUSET!!!!!

Jeg eier en annen leilighet som har økt med 500 000,- i verdi som jeg leier ut. Men jeg går på skole og er ikke ferdig før sommeren, ergo får jeg ikke nytt lån før da. Så det er ikke vits å selge.

Grin. Jeg er deppa.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drysser masse elektronisk hell og lykke over deg og masse besluttsomhets-dryss over svigerfar :)

Skrevet

Takk, det trengs virkelig! Spesielt besluttsomhetsdrysset! :-(

Skrevet

*sender hell, lykke til dere og besluttsomhet til svigerfar*

Skrevet

Sender deg maaaaaaaasse hell og lykke, sender da ikke bare bittelitt ;o)

Skrevet

Takk skjønninger:-)

Jeg kjøpte til og med flaxlodd i sted, fast bestemt på å vinne en million! Men jeg vant bare 25 kr:-(

Jeg er skikkelig deppa i dag, jeg VIL ha det huset, og det hjelper ikke at megleren ringer og maser når jeg ikke kan ta en eneste avgjørelse selv:-( (Jeg har bedt ham ringe altså, dumme meg som gnir det inn:-()

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...