Gå til innhold

Hjelp!!!!!!!!!!! Svigermor passet den lille og...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er ungen helt sår og fæl. Svigermor hadde badet h*n i natusan babyolje og babybath, smurt med natusan og brukt våtservietter. Crap,crap crap, hva skal jag gjøre nå? Jentegullet mitt er jo helt uttørket. Mannen min sier, relax madame, dette går bra, hun er helt fint, ikke sår og ikke noe tørr. Men jeg blir kvalm. Tror dere det går bra med jenta mi? Er så jævlig sint på svigermor. Også våtservietter da? Jeg sa eksplisitt i vasken eller med MESOFT!! FAENS DRITTKJERRING

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da flytter du fra mann og svigermor med en gang, smører ungen inn med feite kremer og håper hun ikke får varige men av det grusomme som har skjedd.

Skrevet

Pust og tell til 10.

Er vel ikke så masse du kan gjøre.. Gjort er gjort.. Jenta de overlevde dette.. Neste gang får du heller gi svigermor de produktene du vil at hun skal bruke.. Men Natusan og babybath er ikke satans verk altså..

Skrevet

Du kjeder deg i dag og har lyst på en lang tulletråd du kan følge utover dagen skjønner jeg...

Skrevet

Du er gal, gal, gal, gaga gaga gaga!

Skrevet

Okda.. ja jeg kjeder meg.

:-( Men bare innrømm det. Hadde dette vært på skravle hadde de virkelig klikket på svigermor!

(Jeg har ingen svigermor som har passet "den lille")

Skrevet

Gjort er giort og lite du får gjort noe med nå.. Smør henne der hun er sår, så blir hun nok fin igjen skal du se.. :)

Hun må nok ha en veldig ømfintelig hud, som blir slik etter en dag med svigermor.. :)

Skrevet

Du er hysterisk. Er jo ikke noe gærent med hverken natusan eller våtservietter. Gi henne heller de produktene du vil hun skal bruke neste gang.

Skrevet

Morsomt med folk som engasjerer seg og blir hissige når HI allerede har skrevet at tråden er tull:-)

Skrevet

Snakk om kort lunte:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...