Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 Skal også levere og hente barna på veien...
Gjest sug lut Skrevet 2. mars 2010 #2 Skrevet 2. mars 2010 Er det inkl henting/levering er det ikke langt.
ApriIbaby Skrevet 2. mars 2010 #3 Skrevet 2. mars 2010 Jeg har 45 min å kjøre til jobb. I begynnelsen synes jeg det var greit, men jeg synes det blir lengre og lengre, Særlig langt er det når det er noe med barna. Nå har vi heldigvis ikke hatt noen skader, men det blir en stund å vente for dem ved sykdom. Jeg liker ikke å være så langt unna, og synes jeg bruker for mye av livet mitt på å sitte i bil. Verdifull tid jeg kunne tilbragt med barna istedet. Jeg kikker etter ny jobb
ApriIbaby Skrevet 2. mars 2010 #4 Skrevet 2. mars 2010 Nå tenkte jge kun på reiseveien altså eksl henting/levering for det inngår vel ikke i 'resieveien'?
Mille** Skrevet 2. mars 2010 #5 Skrevet 2. mars 2010 Ja, det syns jeg, men så har jeg bare 2 minutter i bil til jobb, kanskje 1,5 minutt bare faktisk. ;o) Når vi bodde på østlandet hadde vi lang reisevei til jobb, jeg 30 minutter, mannen 1 time, følte vi ikke fikk noe tid sammen på ettermiddagen. Var bare å kjøre hjem, lage middag og legge barna liksom. Slitsomt i lengden.
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 2. mars 2010 Det er ikke inkl levering/henting... Ja, jeg tror det blir for langt jeg også! Men jeg vil ha en jobb snart, og jeg må virkelig ha is i magen for å få det her ute...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå