Gå til innhold

Grå, svart eller brun Simo Duo?

Anbefalte innlegg

Hadde bestemt meg for svart, da den er mest klassisk og sikkert lettest salgbar etterpå, men da jeg kom i butikken så jeg de i brunt og grått. De var fine! Men er det motefarger? Vil vi fnise av de vognene om noen år? Skal ha rosa Softlinetrekk inni, og det tror jeg passer fint med alle 3 fargene. Hvordan falmer Simovogner? Har noen erfaring med dette?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141523731-gr%C3%A5-svart-eller-brun-simo-duo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

De brune er jo veldig populære nå for tiden (og de er fine!!!), men sort er jo også klassisk, tidløst og fint. Brunt har jo vært motefarge på vogner lenge nå, og man kan jo tro det er på vei "ut", men jeg synes du bør velge den fargen du synes er finest, uavhengig av moten ;) Har ikke opplevd at Simo falmer lett (ingen vogner bør jo oppbevares/lagres i sola, for der falmer alle vogner lett). Det er jo blant de mest værbestandige stoffene man får på vogner for tiden.

Jeg har hatt brun. Kjempefornöyd med det samme, og likte fargen svärt godt, men angret etter en tid på at jeg ikke tok svart. Kanskje hadde jeg angret på at jeg ikke hadde tatt brun dersom jeg tok svart:)? Kan nok hende du mer blir fornöyd over tid med svart, men fine alle tre.

• 3 uker senere...

Jeg synes sort er for kjedeli, så av disse hadde jeg valgt den grå, den er kjempefin sammen med sort understell.

Selv har jeg valgt den lilla (fargen aubergine) sammen med sort understell, kjempelekker! :D Gleder meg til vogna kommer, forhåpentligvis før påske.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...