kkbf Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 vi var veldig uenige om vi skulle ha 2 eller 3 barn. Jeg ønsket neg veldig 3 å han synes det var flott med 2.. Vanskelig dette her, men her er jeg visst på vei med nr 3. Så jeg "vant" visst, off føler litt dårlig samvittighet. Flere som har det slik?
MammaMirian Skrevet 2. mars 2010 #2 Skrevet 2. mars 2010 I samme situasjon jeg, bare at jeg ikke er gravid:( Har to barn på 5 og 7, og er helt syk etter en til...tenker på det nesten konstant, og blir snart sprø av det:/ Mannen vil ikke, dvs han har ikke sagt det rett ut men det skinner tydelig igjennom. Tok mot til meg en dag og tok opp temaet- men da ville han ikke snakke om det fordi han var så sliten den dagen. Så nå må jeg psyke meg opp til å ta det opp på nytt. Regner med det blir en lang prosess hvis jeg skal få ønsket oppfylt, men gud så glad jeg hadde blitt:) Masse lykke til med graviditeten, etterhvert forsvinner nok de ubehagelige følelsene og fokuset blir på den lille som skal komme:)
❀Alle gode ting er 3❀ Skrevet 2. mars 2010 #3 Skrevet 2. mars 2010 Gratulerer så masse<3 Litt i samme situasjon hær. Samboer gav meg klar beskjed om at hvis jeg skulle ha fler barn, så måtte jeg finne noen andre å få det med.. Men nå er nr 3 på vei. Vi har to prøverørsbarn ifra før. Jeg reagerer på p-piller, så prevansjon har vært hans oppgave. Men kondomene har ofte blitt liggende i nattbordsskuffen. Har tidligere sakt at om vi (mot alle odds) skulle bli gravide igjen, så er abort HELT uaktuelt. Så saken var klar den. Nå har han begynt å komme seg over sjokket. og han har sakt at han støtter meg 100% Hvis du kjenner på dårlig samvittighet så råder jeg det til å snakke ut med mannen din om det. Han støtter deg sikker 110%. Sikkert bare litt i sjokk.. Lykke til videre på ferden!
WPW Skrevet 2. mars 2010 #4 Skrevet 2. mars 2010 Jeg venter nummer 2, men vi har det akkurat sånn.. Jeg håper på muligheten for 3, men han sier at det ikke er aktuelt. Men jeg er glad jeg er så "ung"; Jeg fyller 28 rett før nummer 2 kommer, så jeg har jo mange år på å overtale min kjære på Men jeg tror jeg skal flytte litt prevensjonsansvar over på han etter at nummer 2 har kommet, så får vi se;)
Luna har født. Skrevet 2. mars 2010 #5 Skrevet 2. mars 2010 Jeg har gosnakket med mannen i over 3 år, og nå er han helt med på nr 3:) Problemet nå er å bli gravid, pokker å ! Det skjer jo ikke.... Så fra i dag skal jeg ut av dette forumet, det blir for tøfft å lese om alle gravide. Jeg kommer tilbake om jeg får det til Så nå er det siste stunden her inne:) Lykke til med mannen.
inos Skrevet 2. mars 2010 #7 Skrevet 2. mars 2010 Jeg "grein" meg til nr 3 som min mann så pent sier det ;o). Nå er nr 3 5 år, et skikkelig sjarmtroll som har sin far rundt lilefingeren! SÅ klarte vi det kunsstykket å bli uplanlagt gravid med nr 4 i fjor.....spontanaborterte i uke 8. Det var hardt, for jeg hadde vennet meg til tanken på en attpåklatt, og ønsket meg virkelig dette barnet som var på vei. Etter litt frem og tilbake etter SA så har han gått med på nr 4!!!! Jeg har litt dårlig samvittighet også, men som han sier, det tar litt lenger tid å venne seg til det for oss menn. MIN MANN ER FANTASTISK!!!
Vesle mor Skrevet 2. mars 2010 #8 Skrevet 2. mars 2010 Her har det vært litt omvendt. Mannen min har ønsket nr 3 i 2år alt.. men har ikke følt at jeg var klar for nr 3 før i høst som var, og nå er jeg 11 uker på vei. Har hatt et savngerskap uten for livmoren også i nov, men denne ganger går det slik vil har håpet på. Wiiii, så nå er alle fornøyde. Gleder meg til å fortelle det til barna og familien våres om 1 uke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå