Gjest Mylian med twins Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 Benjamin og Maja ligger på gulvet og "prater" med hverandre. Han ligger og koser og småprater mens hun ligger og lugger han i håret. Han prøver å flytte seg men da flytter hun etter og lugger mer. Søskenkjærlighet altså. Stakkars gutt ;-p
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. mars 2010 #2 Skrevet 2. mars 2010 Så herlig!!! =D Det blir nok bare mer av den søskenkjærligheten etter som de vokser til også =P
Gjest Mylian med twins Skrevet 2. mars 2010 #3 Skrevet 2. mars 2010 Hoho =P Det morsomme er at de alltid skal ha helt samme leke, selv om de har to av den.. De "krangler" endel allerede...
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. mars 2010 #4 Skrevet 2. mars 2010 Høres akkurat ut som mine, og de er 4 1/2 og 2 1/2 =) Men nå har storesøster blitt så stor at hun skjønner en del. Lillebror får nå tildelt krakken som tipper litt, telefonen som ikke har antenne, dyra som ikke kan stå, arkene som er litt brettet osv =/ Han lærer vel snart han også =)
Gjest Mylian med twins Skrevet 2. mars 2010 #5 Skrevet 2. mars 2010 Disse lillebrødrene.. Storesøster her i huset sier hele tiden "maja, du må ikke lugge Benjamin. Det gjør vondt skjønner du. Majaa? Mamma! Maja svarer ikke" :-D
lengter daler ned i skjul... Skrevet 2. mars 2010 #6 Skrevet 2. mars 2010 hehe, så morsomt ) Hvor gamle er tvillingene nå? Mine gutter er 2,5 år og 17 mnd, og de krangler MYE! om leker, eller at de skal sitte på samme plassen, eller at minste tar på største, eller at minste sier vov vov, og største blir sint fordi han sier det når det ikke er noen vov vov her, hehe! om alt med andre ord! så jeg er ikek bare mamma, jeg er megler og )
Gjest Mylian med twins Skrevet 2. mars 2010 #7 Skrevet 2. mars 2010 Tvillingene er 5 mnd. Det er litt morsomt for hvis jeg har med den ene tvillingen et sted og den andre er hjemme så leker de med akkurat den samme tingen på forskjellig tid.. Tvillinger er rare Eldste min blir 3 i mai..
lengter daler ned i skjul... Skrevet 2. mars 2010 #8 Skrevet 2. mars 2010 hehe, så rart! min eldste blir 3 i juli )
Gjest Mylian med twins Skrevet 2. mars 2010 #9 Skrevet 2. mars 2010 Det är kevin sant? Vi fikk barn likt mener jeg å huske..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå