Gå til innhold

til alle dere prøvere!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er prøvere, men hadde en liten diskusjon/prat om hvordan vi skal gjøre det. Altså, ligge med bena opp etter veggen med n pute under rumpa eller bare la han "være på besøk" en stund. Vi har erfaring fra tidligere svangerskap hvor vi var ivrige prøvere i 6mnd uten "napp" og da lå jeg med bena opp etter veggen. Så bestemte vi oss for å legge det litt på hylla uten å begynne på prevansjon igjen og da etter 1 mnd ble jeg gravid.

Og nå er vi litt usikre på hvordan vi vil gjøre det.

Vi vil liksom ikke gjøre dette til en sånn greie at vi har sex kun for å bli gravide.... Da blir vi begge så anstrengte.

Hva gjør dere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres sikkert kjempe dumt ut, men må spørre noen...

Skrevet

Vi prøvde i 11 mnd før jeg ble gravid. (Endte dessverre i ma).

Jeg pleide å ligge med pute under rumpa i 15-30 min etterpå. Den ene perioden jeg ikke gjorde det, fordi vi hadde ferie, og ikke skulle stresse med det - det var den mnd jeg ble gravid:-)

Så nå som vi er prøvere igjen etter ma, så blir jeg ikke liggende. Kanskje 5 min maks, men ikke med pute under rumpa eller noe.

Skrevet

Hei :)

Det er ikke dumt å få andres meninger, tvert imot :)

Jeg ville også gått for den planen der dere ikke tenker på så mange triks og tips for å blir fort gravide. Ha sex annenhver dag cirka og kanskje hver dag rundt eggløsning, så skal du se at du plutselig blir gravid. Hjelper absolutt ikke å stress hverandre opp, det beste er visst man koser seg når man har sex og ikke om man ligger med bena opp til veggen ;)

Det er ihvertfall min erfaring, og jeg har vært gravid 3 ganger på ett år. Men har dessverre mistet hver gang.

Lykke til :)

Skrevet

sex på kvelden, og (beklager detalje) sover med sæden i meg om natta, ikke noe pute under rumpa og ben opp etter veggen her.. heller ikke noe slimløsende hostesaft ol heller.. vi er prøvere, men vil ikke prøve for hardt kan man si.. tror at om vi virkerlig prøver, så vil jeg bli stressa..

tar lifeline kosttilskudd, men har bestemt gått inn for å se på det som helt normalt kost tilskudd :-)

vi prater ikke masse om dette, vi satte oss ned, fortalte hverandre at vi var klar for å prøve (etter "sen" sa ((hvorfor regnes ikke uke 21/22 som sen abort)) ) og kastet kondomene.. kjøpte vitaminer og for to uker siden ordnet jeg med urinbeger og graviditets tester, som er gjemt innerst i skapet på badet... prøver å ikke være for mye her inne, og leser ikke i noen gravid bøker :-)

Skrevet

p.s.:

sist ble jeg gravid ved et uhell (fått beskjed at jeg ikke kan bli gravid)

hadde sex ca samme dag som jeg tydeligvis hadde eggløsning, tok oss bare "en kjappis" på morgenen før han dro på jobb.. satt som et skudd.. men, fant det ikke ut før 7 uker etterpå da.. hehe (var ikke unormalt da at tanterød kom opp til 3 uker forsinket)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...