Gå til innhold

Jeg synes Anna Anka er helt knall! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg blir i godt humør bare av å se et bilde av henne. Hun er jo bare gull verdt! hehe. Sambo mener jeg har en usunn antihelt-fetisj. Haha!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff............

Skrevet

Hahaha. Jeg er ikke enig med henne, altså! Men hun er jo virkelig underholdende, eller hva? :)

Skrevet

Jeg synes hele dama er teit, sier bare fjerne ting, kvalmt fornøyd med seg selv og ser ned på alle andre. Er ikke enig i NOE hun sier... MEN underholdende det er hun :o)

Skrevet

Enig med dere, får omtrent lyst til å dynke henne og de kvalmt vanvittig digre musklene (ikke misunnelig assa) hennes i snøen.. Hun er helt på vidda og jeg er utrolig fasinert over/av/med/for det mennesket..

Gjest irismor
Skrevet

Hun er prototypen på svensk blondine.

Totalt blåst i hue.

Skrevet

Hehehe. Ser dere? Hun ER jo gull verdt! Se bare hvor sterkt dere føler for henne :) Hehe.

Skrevet

Hun er mitt "skrekkeksempel" på hvor gammel det går an å se ut til tross for trenign og sundt (????) kosthold, om man blir for tynn..

EN plastikk-kirurg gikk ut og sa at den mest effektive ansiktsløftning for mange kvinne,- var å legge på seg 2-3 kilo..Nå har hun sagt at hun alltid har vært tynn, og skal ikke "Mobbe" henne for det..Men naturlig tynne ser da vitterlig ikke ut som en hodeskalle med hud på? Og de små, små linjen er UMULIG og få bort med all verdens botox, da det kan skylder "sprekker" i huden pga for lite fett...Det får ikke tynne kvinner som er så tynn naturlig...

Jeg trodde faktisk frem til for et par-tre uker siden at det var ei nærmere 50 år gammel kvinne som tok seg "Hollywood"-bra ut....Men når det viste seg at hun var bare 37 fikk jeg litt hakeslepp...Men om hun holder seg slik til hun BLIR nesten 50, DA stiller saken seg annerledes :o)

Gjest Mylian med twins
Skrevet

Hun ser ut som et skjelett. Sånn som deg 2søtesmåh trodde jeg hun var 50. Fikk sjokk da hun bare var 38.

Men jeg tror hun har misforstått litt og er litt misforstått. Noen av tingene hun sier er ikke helt på trynet, hadde de bare ikke vært så overdrevet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...