Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #3 Skrevet 2. mars 2010 Syns det er fint å vokse opp med dyr jeg. Man må jo være mere obs selvfølgelg. Men ellers helt greit!
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #4 Skrevet 2. mars 2010 Har angst for at katten skal legge seg oppå babyen, og vi har bare EN katt. Folk har spurt om vi ikke skal kvitte oss med katten.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #5 Skrevet 2. mars 2010 Syns det er fint for barn å vokse opp med dyr jeg. Man må være mere obs selvfølgelig. Men ellers helt greit!
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #7 Skrevet 2. mars 2010 Skal du provosere? Vel, førstemann i dette huset kom til verden med to katter og en hund Andremann kom til verden med en katt (de andre var døde av alderdom) Tredjemann kommer til verden med en katt og tre hunder.... Provoserte det deg? Gjesp...
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. mars 2010 #8 Skrevet 2. mars 2010 Jeg har en hund på 50 kilo og to katter- og en baby- går så fint atte.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #9 Skrevet 2. mars 2010 Ingen mening med å provosere nei. Har tre katter og baby påvei. Får mange skeptiske komentarer. Men jeg mener at om man er vant med dyr så er det ingen problem. Det er nesten bare folk som IKKE er oppvokst med dyr som er skeptiske:) mvh. Hi
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #10 Skrevet 2. mars 2010 Her bor det 3 katter å to store hunder. Har en baby på 7 mnd nå, å ingen problem. Det som irriterer meg er folk som skal kvitte seg med dyrene så snart di blir gravide/ får baby..!!! BRUK Å KAST!!!@///!!!
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #11 Skrevet 2. mars 2010 Vi hadde en katt og en baby. Hadde så vondt av katten, fikk jo ikke den samme oppmerksomheten lenger. Så fikk vi tvillinger. Da hadde jeg ikke lenger evnen til å synes synd på katta. Tenker på det nå... huff, huff... Den katten hadde det ikke bra. Får heller få dyr når barna blir større.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #12 Skrevet 2. mars 2010 Eller bare skaff enda en katt, så de har selskap i hverandre.. Så vanskelig er det ikke å gi dyrene den oppmærksomheten de trenger. Kos, mat og lek- så er de mere enn fornøyd!
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #13 Skrevet 2. mars 2010 Katter sover, spiser og driter. Det er ikke dyr man trenger å synes synd på om de ikke får nok lek. Synes jeg ser for meg den gamle katta vår i vill lek. Vi har to katter og tre barn. Det er ikke et alternativ å kvitte seg med kattene, de er også barna våre.
Gjest Tale30 Skrevet 2. mars 2010 #14 Skrevet 2. mars 2010 Her er en opplysende artikkel om temaet: http://www.kattenssos.no/kattgravidbaby.html
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #15 Skrevet 2. mars 2010 Samme her. Kattene mine er barna mine! Har også en "adoptert kattesønn" hihi.. Like glad i dem alle!
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #17 Skrevet 2. mars 2010 4 katter, 1 skilpadde, 2 barn og baby på vei. Stakkars baby som skal vokse opp i denne dyrehagen! :-D
Miztery Skrevet 2. mars 2010 #18 Skrevet 2. mars 2010 Stilig at du brukte kattens SOS! Sitter i styret der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå