Gå til innhold

tre katter og baby.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det er fint å vokse opp med dyr jeg. Man må jo være mere obs selvfølgelg. Men ellers helt greit!

Skrevet

Har angst for at katten skal legge seg oppå babyen, og vi har bare EN katt. Folk har spurt om vi ikke skal kvitte oss med katten.

Skrevet

Syns det er fint for barn å vokse opp med dyr jeg. Man må være mere obs selvfølgelig. Men ellers helt greit!

Skrevet

Og meiningen med dette innlegget var?

Skrevet

Skal du provosere?

Vel, førstemann i dette huset kom til verden med to katter og en hund

Andremann kom til verden med en katt (de andre var døde av alderdom)

Tredjemann kommer til verden med en katt og tre hunder....

Provoserte det deg? Gjesp...

Skrevet

Jeg har en hund på 50 kilo og to katter- og en baby- går så fint atte.

Skrevet

Ingen mening med å provosere nei. Har tre katter og baby påvei. Får mange skeptiske komentarer. Men jeg mener at om man er vant med dyr så er det ingen problem. Det er nesten bare folk som IKKE er oppvokst med dyr som er skeptiske:)

mvh. Hi

Skrevet

Her bor det 3 katter å to store hunder. Har en baby på 7 mnd nå, å ingen problem. Det som irriterer meg er folk som skal kvitte seg med dyrene så snart di blir gravide/ får baby..!!!

BRUK Å KAST!!!@///!!!

Skrevet

Vi hadde en katt og en baby. Hadde så vondt av katten, fikk jo ikke den samme oppmerksomheten lenger. Så fikk vi tvillinger. Da hadde jeg ikke lenger evnen til å synes synd på katta. Tenker på det nå... huff, huff...

Den katten hadde det ikke bra.

Får heller få dyr når barna blir større.

Skrevet

Eller bare skaff enda en katt, så de har selskap i hverandre..:)

Så vanskelig er det ikke å gi dyrene den oppmærksomheten de trenger. Kos, mat og lek- så er de mere enn fornøyd!:)

Skrevet

Katter sover, spiser og driter. Det er ikke dyr man trenger å synes synd på om de ikke får nok lek. Synes jeg ser for meg den gamle katta vår i vill lek.

Vi har to katter og tre barn. Det er ikke et alternativ å kvitte seg med kattene, de er også barna våre.

Skrevet

Samme her. Kattene mine er barna mine! Har også en "adoptert kattesønn" hihi.. Like glad i dem alle!:)

Skrevet

4 katter, 1 skilpadde, 2 barn og baby på vei. Stakkars baby som skal vokse opp i denne dyrehagen! :-D

Skrevet

Stilig at du brukte kattens SOS! :)

Sitter i styret der..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...