Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 (Kjeder meg litt i og med at jeg venter på fødsel.) Har funnet ut at fastlegen min har hemmelig adresse og telefonnummer, men samtidig er det en god del lokale fastleger man enkelt kan finne på Gule Sider. Burde ikke de også hatt hemmelig adresse? Oppfatter det slik at de som jobber på psykiatrisk sykehus eller større sykehus har hemmelig privatnr, og selvsagt er ansatte i barnevernet beskyttet siden det er mange som er ute etter dem.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Ja, det jo du et fint eksempel på...hehehe
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 Jepp, jeg er en stalker :-) Har ikke forfulgt noen av dem jeg har funnet adressen til, altså. Men begynte å lure på om kanskje fastlegen min har blitt plaget av noen før, eller kanskje hun har jobbet i barnevernet tidligere.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #4 Skrevet 1. mars 2010 Kanskje det er så enkelt som at mange leger blir plaget av hypokondere som ringer dem på fritiden.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #5 Skrevet 1. mars 2010 Dersom man ikke forstår at det er Legevakten som skal kontaktes etter arbeidstid er man rimelig "nils". På den annen side er jo fastlegens etternavn kjent, så det tar kort tid å slå opp navnet på Gule Sider (om det er offentliggjort der).
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #6 Skrevet 2. mars 2010 Jeg har arbeidet i barnevernet, og har ingen hemmelig adresse. Tror samtidig at det er vanligere barnevernansatte har det enn fastlegen. Hadde ikke hemmelig nr heller. Noen ringte meg etter jobb, men da tok jeg den ikke. Tror ikke noen i barnevernet der jeg jobbet hadde hemmelig adresse, men en del hadde hemmelige nr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå