Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Jeg er en ung mor som ikke vet hvordan jeg skal få typen mer engasjert i graviditeten osv. Synes det er litt vanskelig da vi bor veldig langt fra hverandre pga. skolegang, og ikke kommer til å flytte sammen før ungen kommer. Vil jo at han også skal få ta mest mulig del i graviditeten, for det er jo tross alt ikke bare min unge:) Har dere noen tips til hva jeg kan gjøre for å engasjere han samtidig som vi ikke bor på samme sted? Og hvordan har dere det? Hvordan tar dere del i graviditeten? Hva gjør damene for dere? Trenger virkelig hjelp her:P
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Har du denne graviditet boken som man får hos legen på sykehuset? Se om du kan få en til for og sende til han slik han kan følge med hvordan babyen i magen utvikler seg for hver uke. Kansje sende han en mld hver uke om hvor stor ca babyen er nå og slikt(det som står i den gravidboken) sende han bilder av magen. Hviss du er langt på vei og man kan se spark så kan du kansje prøve og filme det og sende det til han?
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #3 Skrevet 3. mars 2010 Takk for gode råd! Skal spørre legen neste gang jeg skal dit. Vi snakker jo hver dag, men det virker som om han ikke bryr seg. Av og til kan han si at han ikke vil høre mer om f.eks. hva som skjer i magen når jeg prøver å fortelle han det. Og med alle hormonene jeg har nå, så er ikke det så heldig. Han ser ikke ut til å forstå at det faktisk er tungt psykisk, ikke bare fysisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå