Moden fersking Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Jeg var på den standard seksukerskontrollen hos legen etter fødselen for å sjekke at livmoren hadde trukket seg tilbake. Denne timen måtte jeg betale kr 140 for. Trodde dette var en del av "svangerskapspakka", jeg - dvs. at dette også var gratis.
Gjest eelis+kian Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Det skal være gratis. Jeg trengte ikke å betale for den første seksukerskontrollen min. Legen var forsinka, og selvfølgelig gikk det ut over timen min, så jeg måtte tilbake uka etterpå, og da måtte jeg betale.
Chrizzie Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 Jeg betalte ikke, fikk beskjed om at dette var inkludert i svangerskapspakka...
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 1. mars 2010 #4 Skrevet 1. mars 2010 nei, det skal være en del av "svangerskapspakka", som du kaller det
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 1. mars 2010 #5 Skrevet 1. mars 2010 Dette skal man ikke betale for! Spurte og hun sa nei dette er den siste gratistimen som hører til i svangerskapet, selv om det er over. Er fordi vi blir "innkalt", de må se om det er greit der nede
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 2. mars 2010 #7 Skrevet 2. mars 2010 betalte ikke. hverken hos legen ( var først der men, pga store blødninger og mistanke om at hele morkaka ikke var ute ble jeg vidre sendt) eller hos gynokologen.. ) De sa at man ikke skulle betale for dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå