Gå til innhold

I morra kl 9 skjer det :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var på sykehuset på mandagen. Snakket med en sykepleier, hun må lese opp noen ting for deg osv. Mens hun gjør det så får du et glass vann og en pille som stopper utviklingen. (må være på sykehuset ca en halv time, eller nå husker jeg ikke om det er time).

Så drar du hjem, og er hjemme en dag, kan begynne å blø litt, det gjorde jeg, så kom det masse sånn mensenslim. På onsdagen var jeg på sykehuset igjen, lå på 4 mannsrom, og hun puttet inn noen piller i skjeden, måtte ligge helt flatt en time eller noe. Ta med deg noe å lese på?

Så etter en time kan du dra hjem. Får bind og nettingstruse der. Var dritkvalm (slet med kvalme).

Når vi kom i bilen spøy jeg. Og det gjorde dritvondt i magen. Var mensen gange 5. Men etter ca 30 min gikk smerten over.

Så kom 'greiene' ut. Mye slim å gørr. Jeg så embryet. Men du ser nok ikke det, det er alt for lite til det, tror jeg. Sannsynligheten for at du ser "noe" er veldig liten. Embryet har ikke et hjerte som slår heller, det er alt for tidlig. Det gikk 'fort' over egentlig. Fikk med 4 forte-tabletter.

Jeg tror det skal gå veldig bra med deg når du 'kun' er fire uker på vei.

Det kommer ikke til å gjøre så supervondt. Embryet er kun 2 uker gammelt, og ikke fire.

Ønsker deg masse lykke til, bra du har med deg noen.

Oppdater gjerne!!

Klem, fra meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vurdert opp og i mente. Har rota det til, men tar konsekvensene. Og heldigvis stiller han opp etter at jeg tok han....skulle ikke være nødvendig å måtte stille han til veggs, men han låste seg så inne. Samtidig så er det godt å vite at han VIL stille opp nå. Sa han trengte ikke bli med, men han ville støtte meg....for han var da glad i meg.

Takk for gode ord :)

Skrevet

Var inne på lommelegen.no og leste. Jeg er i svangerskapsuke 6, embryoet er 4 uker og ca 6 mm langt. Fikk litt sjokk....

blodet pumpes gjennom pulsåra...

Skal ha med meg han som var med på morroa, så får vel ligge å pjatte med han tenker jeg.

Er kvalm hele tiden jeg å.. spiser ikke noe(eller lite) for kvalmen blir bare værre...

Skrevet

Spør etter kvalmestillende tabletter, for tablettene som blir satt i skjeden (og som også kan svelges) kan gjøre deg kvalm. Jeg spydde osm en gris av dem, derfor bør du få kvalmestillende tabletter så slipper du det ubehaget i tillegg.

Skrevet

Ja, skal prøve å huske på det :) tusen takk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...