Nydlige datter09-spire2010 <3 Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Å holde inne magen når den er så oppblåst er ikke lett:( Dere som har oppblåst mage,slipper dere den ut når dere er 3 mnd på vei?? Hvor lenge varer det at magen er oppblåst,hele svangerskapet??
mamsen & guttaboys Skrevet 2. mars 2010 #2 Skrevet 2. mars 2010 sliter litt med dette jeg også..... ser jo ut som jeg er halveis i svangerskapet allerede, og er bare 7+4...... tror jeg sliter litt med det å holde det skjult til jeg er i uke 12 ja...... prøver og holde inn magen, men til ingen nytte:) så jeg begynner og få et forklaringsproblem til de i rundt meg ( de aller nermeste vet det da) spes når de vet hvor mye jeg har slitt for å ta av allt det som kom på i forrige svangerskap...... hehehe.....Min mann er sikker på at det kommer ut litt tidligere enn planlagt ja, men pytt pytt.....
sognejente72 *FØDEKLAR* Skrevet 2. mars 2010 #3 Skrevet 2. mars 2010 Jeg har også det samme problemet. Går greit første delen av dagen men etter lunsj så "eser" magen ut. Tror jeg kan få et forklaringsproblem lenge før uke 12. Om kvelden får jeg ikke igjen knappen på buksa. Men men får se hvor lenge jeg holder ut før jeg forteller nyheten
HildeMaria Skrevet 2. mars 2010 #4 Skrevet 2. mars 2010 Jeg har det samme problemet. Synes jeg er like oppblåst hele døgnet. Heldigvis jobber jeg på sykehus, så da vises det ikke når jeg er der. (På grunn av de store klærne..) Jeg vet ikke hvor lenge denne oppblåstheten varer. Regner med det er ganske individuelt. Er dere plaget med kvalme og? Kjenner en uvel-følelse nesten konstant. Når jeg spiser gir det seg en liten stund, men så er følelsen tilbake igjen helt til neste gang jeg spiser. Plagsomt!!
mamsen & guttaboys Skrevet 2. mars 2010 #5 Skrevet 2. mars 2010 HildeMaria: det er jo som om du skulle sittet der å snakke om meg:) Har det akkurat likedan, Kvalmen kommer ulmende, så må jeg spise, så er den borte en stund,men kommer for fullt når det er tid for mat igjen, å da må jeg spise for å ikke kasteopp.... Hadde det slik i første svangerskap også, gikk liksom rundt i en konstant fyllesyke.ikke rart jeg gikk opp over 30 kg med førstemann.... ...P L A G S O M T ! ! ! !..... men det er en del av sjarmen da:) ( må også skryte av meg selv, når jeg er en 1/2 kg lettere nå enn når jeg startet med førstemann, så de om jeg spiser heletiden, så skal det komme av igjen:)
HildeMaria Skrevet 2. mars 2010 #6 Skrevet 2. mars 2010 Så fint å høre at noen har det på samme måten!! (Ikke ondt ment altså) Jeg har tenkt på dette med å legge på seg mye på grunn av dette. Håper kvalmen gir seg før jeg legger på meg for mye! Har foreløpig ikke lagt på meg noe. (Er 7 uker i dag) Tror forbrenningen er økt godt på nå når jeg spiser hyppigere. Hadde du kvalmen hele forrige svangerskap? I begynnelsen tenkte jeg at det var deilig å være kvalm fordi jeg skjønte at jeg var gravid, men nå begynner det å bli litt plagsomt..
mamsen & guttaboys Skrevet 3. mars 2010 #7 Skrevet 3. mars 2010 Nei kvalmen gidde seg egentlig når jeg nermet meg 12 uker tror jeg..... Men jeg var ikke den som spiste sunt eller da, som de fleste gravide blir man hekta på noe, å til min store fortvilelse ble jeg hekta på nugatti....MÅTTE BARE HA!!!!! men denne gangen klarer jeg ikke nugatti...jippi:) + at det var ganske mye vann....... Har heldigvis ikke gått opp noe ennå, men det kommer vel:) håper jeg blir hekta på noe sunt denne gangen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå