Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Er det mulig??? Jeg tror noen har lurt inn x antall poser tørrgjær i meg mens jeg sov, jeg eser som en bolledeig :-(( Jeg har kuttet ut sjokolade og brus, men allikevel går vekta mi oppover og oppover. I dag viste vekta et tall jeg aldri tidligere har sett, og buksene mine er alt for små! Jeg er definitivt på mitt aller tyngste nå, men jeg skjønner søren ikke hva jeg skal gjøre??? Noen ganger får jeg bare lyst til å overgi meg og bare bli feit, da ingenting nytter uansett :-(
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 Jeg løper an halvtimer hver morgen, det har jeg gjort de siste 15 årene.... HI
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #4 Skrevet 1. mars 2010 Du får plusse på en halvtime til da, og se om det ikke blir bedre.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #5 Skrevet 1. mars 2010 Så bra:D Kanskje du må se på resten av kostholdet ditt? Spiser du ofte nok og i mindre posjoner? Spiser du mye potet, ris og pasta? osv. 22:52
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #7 Skrevet 1. mars 2010 jeg eser som en bolledeig --------------------- Ta en graviditetstest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå