Gå til innhold

Er det bare meg eller..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg går på mitt andre år som gravid. Så den sommer pilsen blir det ikke noe av i år heller hehe. Men en kald cola i solsteika er heller ikke til å forakte,så da blir det nok noen sånne etterhvert :)

Men nå frister ikke alkohol i det hele tatt...meeeeen mye kan forandre seg fort. Har ikke vært på noen fester etter jeg ble gravid nå heller. Frister lissom ikke det heller. Ikke fordi jeg prøver å styre unna fristelsene,men det er lissom ett sånn "nei" det vil man ikke gjøre .

Har kommet over det verste ølsavnet med rødvin har jeg såååå lyst på. Kommer vel til å slenge i meg et lite glass rett etter fødsel... kanskje sammen med litt spekeskinke og brie.

Skal på Sydentur snart og da tror jeg kommer til å slite i varmen med øl, vin forbud og heftig redusert kvote av kaffe og cola. Hva i alle dagen skal man drikke. Er ikke noe særlig fan av vann egentlig.

Synes egentlig det er veldig slitsomt å være gravid med alle de restriksjonene. Frister ikke akkurat å gjøre dette igjen.

Jeg gleder meg litt jeg også.. har ikke hatt noe sug etter hverken øl eller vin etter at jeg ble gravid... men når sambo tar seg et glass, så må jeg alltid lukte litt på... og det kjennes så godt ut.. hehe

men sånn alt i alt, så er det kosen sammen med sambo, og det å nyte et glass på en fredagskveld so frister.. Det er noe med det..

(ikke det at det ikke er kos å ligge i armkroken til sambo uten vin også da..)

Annonse

Slutta også å røyke på dagen, og egentlig før jeg visste jeg var gravid fordi det gjorde meg så innihampen kvalm. Det savner jeg heldigvis ikke i det hele tatt, og det synes jeg egentlig er litt rart...forestilte meg at det kom til å bli ett år der jeg tenkte på røyk konstanr. Kjenner bare det rykker i røykefingeren når jeg er med på fest eller konsert. Livet som avholdsmenneske er jo egentlig helt topp. Føler meg som en tenåring igjen ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...