KristineMed2Sønner<3 Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Hei! Jeg er i uke 16 med andremann, å har ett spml.. Jeg er veldig plaget med ømme og vonde bryster denne gangen + at det kommer mer og mer KLUMPER i brystene og i armhulene for hver dag som er forferdelig vonde. Brystene er litt som da jeg hadde skikkelig melkespreng når jeg ammet førstemann når det gjelder disse klumpene. Fikk også svære klumper i armhulene når jeg hadde melkespreng, men disse var ikke veldig vonde. De jeg har i armhulene nå er mer som svært hovne lymfekjertler.. Er dette normalt, eller burde jeg høre med legen? MVH.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Jeg fikk brystbetennelse sist jeg var gravid, og det kan høres litt sånn ut.. Ta kontakt med legen i morgen. Jeg måtte få antibiotika..
Monajenten Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 Jeg hadde faktisk pupper under armene, hehe:-) Det var helt jævlig vondt og steinhardt, og da begge barna var nyfødt lakk jeg melk under armene. Deilig:-) Jeg fikk de operert vekk. Hvis det kjennes ut som melkespreng ville jeg kontaktet lege. Det er ikke vanlig, men det skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå