Gå til innhold

Coop bleier, er det god kvalitet på de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

............

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

Helt greie, men det er kun den minste størrelsen som er billige.

Skrevet

jaha? sønnen min bruker de største og med coopkortet betaler vi 19,90 for en bleiepakke.ikke så dyrt akkurat

Skrevet

Kanskje bare på vår butikk de er dyre da. På prislappene står det jo prisen på hver enkelt bleie, og her var faktisk libero billigere. Kanskje ikke billigere pr pakke, det vet jeg ikke, men pr bleie var ihverfall libero billigere. Får jo trekkt av på libero også på coopkortet.

Skrevet

Vi brukte de fordi de er svanemerket, men har sluttet fordi vi opplevde lekkasjer om natten. Kunne tenkt meg å bruke de på dagtid, men vi bruker tøybleier til vanlig.

Skrevet

Forøvrig får vi lekkasjer med Libero og Pampers også, men mindre ofte.

Skrevet

Mine har bare tisset gjennom de så har kuttet de helt ut..

Pampers active fit fungerer best her:)

Skrevet

Jeg er stor fornøyd med de, har brukt de på alle tre og ingen lekasjer..

Skrevet

Vi har brukt disse siden ungen ble født, og har aldri hatt noen lekkasjer / uhell. Synes passform og kvalitet er suveren til vår unge iallefall.

Tror de koster 29.90 med cooprabatt.

Skrevet

åå, jeg hater de bleiene. Stive og harde. Også tisset jenta vår alltid i gjennom de. Luktet stygt også.

First Price sine bleier derimot er geniale! Billige og myke. Vi bruker bare first price siden jenta vår blir sår av libero og pampers.

:)

Skrevet

Vi bruker Coop-bleier, og er kjempe fornøyd. Tidligere brukte vi Pampers, men jeg synes det er bedre passform på Coop sine bleier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...