Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier, lurer jeg litt på hva det vil si å bli overstimulert?

Blir man dårlig, i så fall hvordan?

Hborfor blir man det, hva gjør man med det?

Er det vanlig?

Litt mange spm kanskje, men greit å vite hva som kommer tenker nå jeg. Blir litt engstelig av å lese.

Fortsetter under...

Hei, jeg ble overstimulert på mitt føste forsøk, skjønte det ikke selv, men fikk etterhvert store smerter i magen. Magen ble også stor, og jeg fikk såpass vondt etterhvert at jeg dro på klinikken. Der ble de litt bestyrtet, og så ble jeg lagt inn. Lå vel en liten uke på sykehus, de fulgte med og jeg fikk smertestillende. det gikk veldig fint, men ubehagelig. Du merker det godt hvis det skjer. Usikker på hvor vanlig det, tror det en en del som kan ha et snev av det, men ikke så mange som blir innlagt.

Jeg ble vel en tanke overstimulert når jeg gikk på dobbel pergotime kur. Da fikk jeg seks store eggposer, som vokste kjempefort. Ble nesten 3 cm før de sprakk. Jeg ble også veldig dårlig, besvimte, kastet opp, forferdelig hodepine, svimmel og til slutt ble det legevakta. Vet ikke hvorfor jeg ble så dårlig, men alle er vel forskjellig. Etter det jeg har hørt og lest får de fleste få bivirkninger. Ikke noe å gjøre med overstimuleringen min må bare gå ut av kroppen.

Håper du fikk svar på noe :-) Tror ikke du trenger å være engstelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...