*Nøtta* Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Var på Ul for å sjekke forholda idag og fikk se et pittelite riskorn med et hjerte som banket i 100-og-gal. :) Koslig! Så nå sitter jeg her da,og kikker på et ULbilde som ikke viser "noenting" egentlig,men det er alikavell mitt eget "ingenting". <3 :-D Ble satt 2 dager tilbake,og det kan jeg da leve med. Så er 7+0 idag da.
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Åååååå, så herlig fölelse det må väre. Kjempe godt å höre at du fikk se den bittelille sitt hjerte slå. Kos deg masse og nyt dette. I morgen er det 1 uke til jeg skal ta innvendig Ultralyd. Da er jeg 7 uker på vei når jeg er der. Gleder meg sånn. Håper bare at alt er i orden og jeg får se det bankende hjerte.
Puppen og lillemor Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 herlig følelse! Jeg var også på ul i dag og så et bankende hjerte.. er 7+4 i dag og alt så fint ut!
mamsen & guttaboys Skrevet 2. mars 2010 #4 Skrevet 2. mars 2010 Jeg hilset også på lillegull i går:) var litt usikker på om jeg evt var en måned til på vei, men legen kunne si at ( ikke det allerbeste ul på kontoret!) det så ut som jeg var ca 7+3, Lillegull var mye mindre enn jeg trodde....... men det var der:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå