flypapir Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Hvor ofte har dere barnet/barna hos dere? Er de der i feriene også, hvor lenge da? Vi skal mest sannsynlig bli det for en 13åring, så det er greit å ta det med i betraktning i planlegging av helgeaktiviteter/ferier fremover..
FrøkenSprøken Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Vi er ikke det enda (vil vente til ungene våre har blitt større, og til vi har plass til det), men jeg er vokst opp i et hjem som har vært besøkshjem. Altså, mine foreldre har vært besøkshjem. Hvor mye man har barnet avhenger av hvilket behov familien har, og det kan variere fra en kveld i uka, til "normalt" samvær, som er annenhver helg og en ukedag fast. Da er vel også feriene med. Ta kontakt med barnevernet og hør med dem hvilket behov denne familien har, og hva de ser for seg:)
erteposen + 4 Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 VI har vært besøkshjem. Førstemann var her en helg i mnd. i 5 år, da faren som var alene med gutten jobbet, og en to ettermiddager i mnd. Han har vært hos oss en uke om sommeren, men det ble avtalt utenom. Tror jeg. Nå når vi fikk tvillinger var han hos oss den første uka etter jeg kom hjem. Nå er han stor gutt, de flytta til farens hjemtrakter og han har jo blitt litt storebror til våre egne barn. Helt topp!.
flypapir Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2010 Takk for svar! Han som kommer hit kommer nok ikke i ukedagene da vi bor et stykke unna dem ( 45min å kjøre). Moren ønsker hver 3. eller 4.helg, men jeg vet ikke hva det blir da vi ikke har snakket med bv selv enda. Vi kjenner gutten fra før siden vi har avlastet moren ved tidligere anledninger også, så vi er ganske så sikre på at dette blir bra
erteposen + 4 Skrevet 1. mars 2010 #5 Skrevet 1. mars 2010 Han var en nabogutt!! Faren var enkemann, og vi var studenter. Det er rart, men han stortrivdes hos oss og vi fikk det inn i mer faste former. Vi har vært det senere også til en annen gutt, men det var bare det året moren var syk. Jeg kan absolutt anbefale det, og vi har fått en ekstra sønn føler jeg.
flypapir Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 1. mars 2010 Kanskje dere vet hvordan det er iforhold til jobb og slik også? Både mannen og jeg jobber litt helger, men vi jobber aldri samtidig. For oss er det helt greit om han kommer selv om bare den ene av oss voksne er hjemme, men tror dere bv kan ha noen innvending mot dette?
erteposen + 4 Skrevet 1. mars 2010 #7 Skrevet 1. mars 2010 Det har gått helt fint her, men det kommer vel litt an på hvilke behov barnet har.
serin@ Skrevet 1. mars 2010 #8 Skrevet 1. mars 2010 Sønnen min har besøkshjem hvor det avogtil bare er far hjemme da mor jobber turnurs. Tror ikke det burde være et problem Lykke til!
flypapir Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 1. mars 2010 Er mor som har behov for avlastning da far ikke stiller opp. Er en flott gutt, så ingen vi trenger å "vokte" over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå