Suretær Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Skjønner ingenting. Har gått opp 6 kilo siden fødselen og det ser ikke ut til å stoppe. Har prøvd alt! Spist mange små sunne måltider, drukket masse vann og rensende te, går lange turer hver dag (ca. 6 km.) pluss at jeg spiser halve posjoner middag i forhold til før. Raser opp i vekt og blir seriøst deppa hver gang jeg står foran speilet og ser hvordan jeg ser ut. Orker ikke vise meg for mannen engang, og tenker med skrekk på at jeg skal skvise meg inn i en brudekjole til sommeren. (9 mnd siden fødselen..) HVA SKAL JEG GJØRE?? Jeg MÅ bli tynn NÅ!!!!
Gjest Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Har du sjekket stoffskiftet ditt? Lavt stoffskifte kan føre til vektoppgang, selv om man spiser lite...
❤Silly Dilly ❤ Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 Æsj! Sønnen min er også 9 mnd snart, og jeg er fortsatt + 10 kg! Men ammer du? Jeg har lagt på meg av å amme, snakket med flere venninner som har gjort d samme av å amme! Føler med deg altså, de kiloene er noe dritt!
Suretær Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2010 Har sluttet å amme, og det var faktisk da de siste kiloene kom med stormfart. I mitt tilfelle hjalp det å amme, men ble desverre nødt til å stoppe. Blir så frustrert at jeg har lyst til å hyle! Tror ikke jeg har lavt stoffskifte, har i hvert fall ingen symptomer. Hva er egentlig symptomer på det??
Gjest Skrevet 1. mars 2010 #5 Skrevet 1. mars 2010 Det er visst mange symptomer som kan komme snikende uten at man merker det så godt.. Sjekk denne linken: http://nhi.no/sykdommer/hormoner-og-nering/skjoldkjertelsykdommer/lavt-stoffskifte-hypotyreose-1136.html Sannsynligvis har du jo ikke det da, ville tro du hadde merket et eller annet på kroppen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå