Gå til innhold

er det vanskelig og sy inn en bukse? har aldri gjort det før...

Anbefalte innlegg

sitter her å lurer på om jeg skal tørre...

planen er å klippe opp i "håndtakene" og vrenge buksen og sy inn...

men jeg aner jo ikke, og har aldri gjort det før og vil ikke ødelegge buksen min....

iiiiik

er det super enkelt så jeg må få det til? eller er jeg dom om jeg prøver?

Fortsetter under...

hehe... det er ganske mye... hihi...

hm... skredder tar så lang tid! jeg vil gå med buksen min i morgen... hehe.

men jeg kan jo gå med den selv om den er sykt stor... hehe.. det er bare og knyte igjen på magen... hehe...

hvorfor kan jeg ikke sånne her ting?

Gjest sug lut

Du er altfor ung, du har levd opp med spandex. Jeg kan skifte glidlåser og sy inn bukser fordi jeg måtte, siden det skulle være trrrrrrannnngggt og stoffene ikke var elastiske. Og jeg har opplevd å måtte ta opp og sy på nytt veldig mange ganger fordi det ble rare klumper og pussige fasonger.

Men henger buksa på med belte er du redda!

Er det den nye superbuksa er stor?? Så dumt!

Det er ganske komplisert å sy inn en bukse pent. Særlig hvis den er for stor både i livet og nedover i beina.

Da må du sprette av linningen og sy inn linning og bukse hver for seg, og så sy linning og beltestropper på buksa igjen.

Jeg er utdannet syer, men lite jeg kan gjøre på nett!

Hvis du ikke finner en skredder e.l som kan hjelpe deg får du komme en tur til oslo, så kan jeg se på det/ gi råd!

Annonse

hehe så søte dere er :)

det er i grunn bare i livet at den er for stor...hihi..

men da lar jeg det ligge :) og prøver og finne en skedder eller noe.

kanskje jeg har noen venner som kan sånt... hehe.. får håpe :P

Kan være mye jobb. Men er du villig til å ofre den sannsynligvis hele linninga, (der kan du jo ha belte) er det mulig likevel. Ofte er herrebukser sydd med delt linning bak. Da spretter du opp og syr inn hele rompesømmen fra skrittet og opp. Du må samtidig ta i sidene og der er vel muligens ikke linningen delt. Da kan du velge å blåse i det og sy inn der og. Eller du kan sprette av hele linningen, sy inn buksen både i siden og bak med ca like mye i hver søm og deretter tilpasse linningen og sy på den. Det tror jeg faktisk jeg hadde fått en sømkyndig til, hvis du ikke er det, mener jeg. Spør i en "manneklærbutikk". De har som regel skreddere/syersker, spesielt de med noe mer kostbare klær.

hehe... moren min hadde så liten tiltro til at jeg fikk det til at jeg ikke fikk låne symaskrinen hennes en gang... hehe

nei, jeg må finne noen som kan sånt.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...