simbax Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 Er nok lurt å bestille på uggs.com...... Jeg ble lurt og fikk "kopier" sendt fra Kina ;-(.... (Tror jeg bestilte på uggsonsale.com eller buywarmuggs.com)
Kristannaa Skrevet 1. mars 2010 #4 Skrevet 1. mars 2010 De uggsa som selges på skobutikker er også fra Kina.
Kamomilla:-) Skrevet 1. mars 2010 #5 Skrevet 1. mars 2010 Hei SImbax Ser du godt at UGGsene dine er fake??? Jeg har bestilt, naiv som jeg er falt det meg ikke inn at de kunne være fake før jeg så at de blir sendt fra Kina. Sendte en mail og spurte, men de forsikret at de er ekte....men fikk ikke lov til å avbestille de. Da lukter jeg fake lange veier....er spent på hvor fake de ser ut, har ikke fått dem enda. Tror faktisk det ikke er så lett å få tak i ekte billige UGGS på nett.
*bananas* Skrevet 1. mars 2010 #6 Skrevet 1. mars 2010 Her er en liste over autoriserte forhandlere på nett:) Finner du ikke nettbutikken innunder disse, kan du gå ut fra at de er fake! http://www.uggaustralia.com/retailstores/onlinestores.aspx?p=aor
Emma&Adrian Skrevet 1. mars 2010 #7 Skrevet 1. mars 2010 Jeg bestilte noen uggs på qxl.no...di kom fra kina. Men jeg kan ikke se at dem er fake! De er prikk like orginalen,og er kjempegod kvalitet,så jeg bryr meg ikke så mye om di er fake
ToPrinsesser<3 Skrevet 1. mars 2010 #8 Skrevet 1. mars 2010 Mine første kjøpte jeg på ebay av en amerikanske dame og de er ekte. Men så bestilte jeg et par "strikke" UGGS fra en annen (kinesisk?)side og de så veldig ekte ut, med "ekthetssertifikat" og "original eske". De var for store så jeg bestite ett par nye. De hadde annen farge på uggs merket bak på skoen, (beige merke mens skoen var svart) så jeg mistenker dette for svært bra kopier... ;-) UGGAustralia ville jeg nok stolt på.
Pirkeanonym Skrevet 2. mars 2010 #9 Skrevet 2. mars 2010 Det følger med et garantibevis for at de er ekte ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå