Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei til deg! Jeg er omtrent likt i løypa som deg, skal på ultralyd på onsdag. Har bare ett egg på frys, så jeg prøver å være forberedt på at det ikke blir noe av. I tillegg har jeg vært så dårlig etter jeg begynte på progynova at jeg har mista helt motet... Håper alt går bra for deg!

hei jenter!! jeg hadde ul i dag, det gikk ikke så bra..

progynova hjalp ikke=( jeg hadde ett moden egg, der ble forsøket avbrutt =(

vi skulle avtale til neste mens men da er ingen leger tilstede på grunn av påske=((( må vente til andre mens,trur det passer heller ikke for jeg må ringe den dagen jeg får mens og få time på andre dagen til ul,i mine regninger da er vi mitt i påsken:(

jeg er mer spent på andre forsøket enn første forsøket for da hadde jeg mistet all håpet og ble gravid=) men nå har jeg ett egg på frys og er sååå spent..har rett og slett håp ..

vær så snill å skriv etter ul.=) skal krysse fingrene for dere=)

lykke til oss alle=)

Hei mingens ivf, håper det går fint med ul i morgen og krysser fingrene for at egget ditt overlever.

Jeg også merker at jeg er mer trett og slapp denne gangen av progynova en forrige gang. Opp med mote det er ikke uvanlig og få bivirkninger som gjør at vi blir litt hormonelle og at humøret variere veldig…..det merker jeg i vært fall. Skal tenke på deg i morgen klem :)

Anonymee uff :/ det var trist da ja denne ventingen tar på er så mye som skal klaffe før vi lykkes…..vi ønsker jo og helst være gravide nå med engang. Ønsker lykke til videre på veien :)

En liten oppdatering ette UL: alt er i skjønneste orden og det blir innsett på mandag hvis eskimoen overlever. Kjenner jeg er mer spent nå enn før UL og håper bare det ene lille egget overlever. Fikk også bekreftet at de plagene jeg har hatt av progynova med magesmerter og kvalme var ganske vanlig, og det er kjekt å vite hvis det blir flere runder, for da skal jeg ihvertfall ikke jobbe så mye... Lykke til jenter!

Hadde innsett i dag:) godt å ha det gjort... først venter man på at alt skal være greit til UL, så er det å håpe på at egget skal overleve opptiningen... og så er man jo livredd for at noe annet skal ødelegge for en... Så nå er jeg super lykkelig, og kan roe litt ned:)

Hadde massevis av bivirkninger denne gangen... Trodde man slapp unna, men nei; kvalme, oppblåst, trett, humørsvingninger og ikke minst økt matlyst... har spist, spist og spist....

Masse lykke til:)

Annonse

Mingens IVF, så spennende da blir det kanskje innsetting på oss likt da, krysser finerene for at egget ditt overlevere opptiningen.

LissMI. Ja det er mye som skal klaffe før vi er i mål  håper at spiret i maven din gro og om 9 mnd sitter du med et lite nøste.

Hei jenter.

Jeg kaster meg med her jeg også.

Hadde ul i går, men slimhinnen var ikke så tykk som de ville ha den (var bare på dag 9 i syklusen), så jeg skal tilbake på ul på fredag. Så da blir det (forhåpentligvis!!) innsett av egg på mandag eller tirsdag. Ellers så alt bra ut, var bare å gå litt lenger på progrynova så ble det hele perfekt sa legen_=)

Mingens IVF (tror jeg det var:=)): jeg kjenner meg igjen med det du skriver. Jeg har bare to egg på frys, og er helt stresset på at kanskje ingen overlever. Eggene som er på frys var kjempe bra, men dessverre så har ikke kvaliteten noe å si for om de overlever eller ei. Siste fryseforsøk (etter 1.ICSI) så hadde jeg 4 egg på frys, derav kun 2 overlevde opptiningen. Så jeg også forbereder meg (så godt det lar seg gjøre vel og merke i en slik setting..) at det kan hende de ikke blir noe av... Men vi får krysse alt som kan krysses:=)

Masse lykke til til dere alle - nå håper jeg det blir maaaaaange eskimospirer som fester seg og gir ekstra strek på testen for oss om noen uker på oss.=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...