Gå til innhold

Vi skal pusse opp. Fiberduk, er det noe dere anbefaler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde egentlig tenkt å ha tapet på alle vegger, en vegg med tapet med fint mønster på, og resten av veggene med en farge som passer til. Det er utrolig dyrt, så vi lurer på å kjøpe fiberduk å ha på veggene, og heller kjøpe maling og male veggene som ikke skal ha fint mønster på. Det må jo bli billigere?

Merker at dette ble et sykt dårlig innlegg, men jeg håper dere skjønner hva jeg mener:)

Jeg vil IKKE ha glassfiberstrie, det er noe av det styggeste jeg ser;) Vil helst ha en helt enkel tapet med minst mulig mønster i, så det ikke kræsjer med den tapeten med mønster. Haha, utrolig dårlig jeg er til å skrive ikveld! Beklager..;)

Skrevet

Vi har fiberduk på alle våre vegger, som er malt oppå i ønsket farge.

Det er stort sett veldig vellykket, bortsett fra der tapeten fra før er type glassfiberstrie i fiskebensmønster. Selv om vi har den tykkeste fiberduken, skinner det bjotifulle mønsteret igjennom. Det er riktignok "bare" på et gjesterom, men likevel, irriterende nok.

Men som sagt, alle andre steder er det kjempebra!

(og mitt svar er nok like velformulert som ditt innlegg. Jeg ser på gossip girl...)

Skrevet

Jeg ble faktisk litt flau over hvor utrolig dårlig jeg fikk formulert meg, men flate heller, jeg orket ikke skrive alt på nytt igjen;)

Jeg har nå googlet fiberduk, og for meg virker det som at dette er noe man tar oppå annen tapet/glassfiberstrie/i tak for å dekke over takplate-følelsen... Vi hadde jo tenkt å bruke det på samme måte som man bruker miljøtapet, altså rett oppå sponplatene.. Menneeeh, går det? Det var liksom såpass billig at jeg tenkte det må være bra, hehe:D

Skrevet

i følge mannen her, så skal det gå fint med fiberduk rett på plater ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...