Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noen her som følte at mens var på vei men gravid allikevel? Hadde innsett av befrukta egg for 10 dager siden og er forvirra på alle symptomene. Symptomer på mens og graviditet er nesten kliss like:( Har ikke testdag før på lørdag!!!!!! Er det for tidlig å snikteste i morra?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141521423-mens-p%C3%A5-vei-eller-murringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har dessverre aldri opplevd å bli gravid, men har skjønt at man like gjerne kan kjenne noe, som ikke å kjenne noe. Jeg går og lurer på det samme selv nå, selv om jeg ikke er igjennom forsøk akkurat nå. Har ei venninne som hadde murringer og ventet på mens, da det viste seg at hun var gravid ;-) Du kan altå være på tjukka!!! :-D

Symptomene er veldig forskjellig. Hos meg har sympt de gangene jeg har blitt gravid vært som om jeg skal få mens. Mensmurringer, litt vondt i ryggen, ømme bryster og følt at blodet kom hele tiden. Er nå 6+4 (tror jeg) og har mensmurringer ennå. Med andre ord: murringene sier deg intet - lykke til med testen!!

Jeg kjente litt dag 4 og den dagen jeg skulle teste....men ellers veeeeeeldig lite av noe som helst. Og da bare litt sånn vagt...

Ble litt trøtt sånn rundt 4 og våkner tidlig...ellers lite her...kanksje litt trykk i livmora...den føles litt større eller annerledes...

Trodde IKKE dette skulle gå veien i det hele tatt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...