jollybaby Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Er det noen her som følte at mens var på vei men gravid allikevel? Hadde innsett av befrukta egg for 10 dager siden og er forvirra på alle symptomene. Symptomer på mens og graviditet er nesten kliss like:(
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Stemmer det Har følt jeg snart får mensen helt siden innsett jeg - men nå er jeg 8 uker på vei imorgen Enda er det murringer... Nervepirrende!!! Ønsker deg masse lykke til
Puppen og lillemor Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 vanskelig og VELDIG frustrerende at de tidlige tegnene på graviditet er de samme som for at tanta er på vei.. Jeg hadde masse mensmurringer før IKM.. er nå 7+4 og har fortsatt masse murringer.. ligger noen ganger om kvelden og tenker at jeg må ha innbilt meg alt, og at tanta kommer snart det er nok ikke noe sikrere tegn enn at tanta uteblir og at testen blir positiv! Lykke til
kkbf Skrevet 2. mars 2010 #4 Skrevet 2. mars 2010 var sikker på at mens skulle komme, gjekk med bind i 2 dg.... men ingen mens kom. Så du må meste bare vente å se... Lykke til
sognejente72 *FØDEKLAR* Skrevet 2. mars 2010 #5 Skrevet 2. mars 2010 Samme her, er 7 uker i dag og har murringer opptil flere ganger om dagen. Er nok helt normalt
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 3. mars 2010 #6 Skrevet 3. mars 2010 samme her...her har det murret,siden tre dager før ikm...er nå 4+6 og det er mensmurring,stikking og strekking om en annen..på morgenen spesielt faktisk...hmm... men HI en test vil nok vise deg ett svar nå jeg testet poitivt 12 dager etter innsett..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå