Gå til innhold

Hvor tidlig var dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når merket dere at dere var gravdi, og hvilke symptomer kjente dere på da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var 8 uker på vei! Trodde jeg var 10,men på ordinær ul litt senere ble jeg satt 2 uker tilbake...

hadde ømme pupper og mensen kom ikke.. Ellers ingen symptomer før positiv test...

er nå 33+2 og har vært igjennom så å si alt av symptomer:) kvalme(bare litt heldigvis),ømme pupper, halsbrann,vann i beina, kramper i leggene,sterk forverring av atopisk eksem, hodepine,konstant tissing, kynnere,bekkenløsning,ryggproblemer osv..

Men har hatt et veldig fint svangerskap hittil så klager ikke;) Er mest fantastisk:)

Skrevet

jeg skjønte det etter bare 8 eller 9 dager! fikk veeeldig forsterket luktesans og klarte verken smaken eller lukten av kaffe.

vært gravid før og kjente igjen dette symptomet som var det første forrige gang også.

Skrevet

Jeg kjenner det et par dager etter eggløsning ;) Merker bare at kroppen "endrer" seg.. Vanskelig å beskrive, men el hos meg kjennes godt med smerter og ømhet i magen, og når jeg blir gravid går dette ubehaget aldri over.. så i uke 4-6 blir jeg skikkelig dårlig med kvalme. og min kroniske bekkenløsning blir ofte litt verre, men dette stemte ikke denne gangen. (er gravid for 6 gang.. )

Skrevet

Fikk positiv test 3 dager før ikm. Symptomene så tidlig var at jeg var SULTEN! Ekstremt sulten. Kjente også en del stikking i livmoren. De andre symptomene kom litt senere (kvalme bl.a).

Skrevet

ekstrem ømme bryster, noen dager etter befruktning. så fikk raskt misstanke, var 5uker på vei da jeg fikk det bekreftet med positiv test:)

baby nr 2 i magen, var mye lenger på vei før jeg fant det ut med nr 1..

Skrevet

Jeg fikke en liten mistanke samme dag som jeg skulle ha mensen. Men turte ikke få noen forhåpninger. Men etter som uken gikk, merket jeg flere og flere symptomer, så vi tok testen 5 dager etter forventet termin.

Skrevet

Jeg var veldig sulten og veldig tørst hele tiden. Dagen for IKM ble jeg kvalm på ettermiddagen, og da bestemte jeg meg for å teste neste morgen. Trodde nesten ikke mine egne øyne da det ble en klar og tydelig positiv prøve, men ble veldig glad :)

Skrevet

Jeg kjente smerter i bekkenet noen dager før IKM, men ellers ingenting før kvalmen i uke 6.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...