Gå til innhold

Positiv tilbakemelding til....Adine,Zassi eller Sanna28.se her

Anbefalte innlegg

Skrevet

En av dere,har ikke funnet igjen linken,men du spådde meg rett over nyttår,så at ei vennine skulle føde gutt snart,det var helt riktig =)

Så sa du at ei annen veninne kom til og fortelle at hun er gravid en stund etter,fikk beskjeden i helga =)

Men.......så sa du også at jeg har en sterk mnd i mars,du var lit usikker om jeg blir gravid i mars eller får en positiv test i mars =)

Nå er det ca halvannen uke siden EL og jeg er såååå nysjerrig på om du hadde riktig på den å =)

Ser du noe?eller er det en av dere andre som ser noe grviditet på meg denne gangen?

På forhånd tusen takk jenter =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter denne opp til toppen og håper noen vil ta en titt =)

Jeg :110983

Han :010882

Skrevet

Vil nødig mase,men er så nysjerring på om det siste du spådde stemmer også =)------at jeg blir gravid i mars..

Skrevet

Og jeg er optimist og dytter den opp ennå engang =)

Alle som har lyst og prøve og se om jeg er gravid må gjerne prøve.....

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei på deg. Det var nok ikke meg som hadde spådd deg før tror jeg, hørtes ikke kjent ut, men fikk lyst til å svare deg ettersom du har dyttet så mye. Jeg tok en titt men ser ingen graviditet i kortene akkurat her og nå dessverre, men ønsker deg lykke til videre! :)

Skrevet

hei,

Det så litt kjent ut. Kan det ha vært meg?

Jeg har veldig sterk følelse på deg, så jeg har litt lyst til å gå for at du er gravid nå!!

Håper det er riktig!! :)))

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...