Spent2014 Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 En av dere,har ikke funnet igjen linken,men du spådde meg rett over nyttår,så at ei vennine skulle føde gutt snart,det var helt riktig =) Så sa du at ei annen veninne kom til og fortelle at hun er gravid en stund etter,fikk beskjeden i helga =) Men.......så sa du også at jeg har en sterk mnd i mars,du var lit usikker om jeg blir gravid i mars eller får en positiv test i mars =) Nå er det ca halvannen uke siden EL og jeg er såååå nysjerrig på om du hadde riktig på den å =) Ser du noe?eller er det en av dere andre som ser noe grviditet på meg denne gangen? På forhånd tusen takk jenter =)
Spent2014 Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #2 Skrevet 2. mars 2010 Dytter denne opp til toppen og håper noen vil ta en titt =) Jeg :110983 Han :010882
Spent2014 Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2010 Vil nødig mase,men er så nysjerring på om det siste du spådde stemmer også =)------at jeg blir gravid i mars..
Spent2014 Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 4. mars 2010 Og jeg er optimist og dytter den opp ennå engang =) Alle som har lyst og prøve og se om jeg er gravid må gjerne prøve.....
zassy☆ Skrevet 4. april 2010 #11 Skrevet 4. april 2010 Hei på deg. Det var nok ikke meg som hadde spådd deg før tror jeg, hørtes ikke kjent ut, men fikk lyst til å svare deg ettersom du har dyttet så mye. Jeg tok en titt men ser ingen graviditet i kortene akkurat her og nå dessverre, men ønsker deg lykke til videre!
Sanna28 Skrevet 7. april 2010 #12 Skrevet 7. april 2010 hei, Det så litt kjent ut. Kan det ha vært meg? Jeg har veldig sterk følelse på deg, så jeg har litt lyst til å gå for at du er gravid nå!! Håper det er riktig!! )) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå