Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan hjelpe meg?? Jeg blir så utrolig frustrert. Var uten TR i 15 mnd og ble endelig satt på provera - som fungerte, og så pergotime. Har lest at EL etter pergotime kommer 10-14 dager etter påbegynt kur, men har også hørt om jenter som ikke har fått det før 15-18 dag. Jeg er ganske sikker på at jeg fikk EL 15 dager etter påbegynt kur (fem dager, enkel kur). Etter EL har jeg hatt mange merkelige symptomer som stikkinger i eggleder, stikkinger nederst i magen, sult, tretthet, sår hals, murringer (har kommet i løpet av uka - 1 uke siden EL i dag om jeg tror riktig) og begynner å få vonde bryster. Jeg tør liksom ikke tro at det skulle gå på første forsøk. Klarer ikke vente på å kunne ta test. Den stakkars kjæresten min blir gal av spekulasjonene mine for han tør ikke håpe. Han vil helst ikke snakke om dette. Derfor henvender jeg meg til dere:-) Noen her som har erfaring med pergo?

Jeg begynner å bli bekymret for at jeg innbiller meg hele greia. Jeg håper håper håper det ikke er tilfellet:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141521126-gravid-med-pergotime/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...