Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 i stad når jeg ammet jenta mi og hun spyttet ut puppen så begynte det plutselig å sprute melk ut. ca 30 ml. i en stråle liksom. trengte ikke klemme på puppen eller noe. det bare kom. aldri opplevd det før jeg. hva kommer det av?
_Løvemamma_ Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Det kommer av at du har skikkelig bra utdrivingsrefleks;) Jeg amma jenta mi her en dag, og mens jeg ammet holdt jeg også på med noe annet, så fulgte ikke så nøye med på hva hun gjorde. Plutselig ler hun høyt. Da har hun sluppet puppen, som spyler henne i hele ansiktet, og hun prøver å fange strålene med munnen
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #3 Skrevet 3. mars 2010 Dere er heldige om dette kun skjer ved amming. Hos meg har det vært slik i maaaange uker før det roet seg. Kunne bare ta av bhen, så sto spruten...
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #4 Skrevet 4. mars 2010 Heldiggriser:) Her pumpes det, og gis på flaske, og har ennå ikke hatt brystspreng, og barnet er 6uker gammelt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå