Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Mange spm om øyefarge for tiden, men jeg må bare spørre:) Lillemann var født med helt mørkeblå/grålige øyne. De er nå, i en alder av 6.5 mnd, blå/grå/grønn(!). Ser ut til at de kommer til å bli grønn/blå. Dere som har barn med brune øyne...når skiftet øynene farge?
svima hege Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 mellomste her skiftet fra blå til grønn brune da han var ca 1,5år
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 Har lest at det er gjennomsnittlig ved et års alder man ser den permanente øyefargen, men at det er store forskjeller. Er litt spent på hva det blir til slutt..så da må vi gjerne vente et år til, da;)
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #4 Skrevet 1. mars 2010 Jeg og min datter har ikke brune men mørkegrønne. De var helt blå på oss begge da vi var baby, og begge fikk grønnfargen veldig sent. Ble gradvis grønnere fraa 1-årsalder, og var ikke ordentlig grønne før mellom 2-3 år. Så jeg mener det faktumet man leser om i alle bøkene- om at fargen er "ferdig" v 1 år er en sannhet med modifikasjoner!!
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #5 Skrevet 1. mars 2010 HI her Ja, som jeg skrev er det store forskjeller. Det kan nesten se ut som det heller mer mot grønt her enn brunt. Kanskje den fargen bruker enda lenger tid på å utvikle seg.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #6 Skrevet 1. mars 2010 nr.2 var født med blå øyne, men de begynte å skifte farve etter kun få dager. De var helt brune ved ca. 9 mnd alder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå