Gå til innhold

30% på MacLaren-triller på Babyshop nå. 2009-modeller.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så rart at de ikke annonserer det. Kommer kanksje? Jeg var på babyshop slependen idag og så på denne vogna, men hun sa ingenting om at det var rabatt på den.30% hjelper jo litt. Noen som vet hva som blir forskjellen på 2009 og 2010-modellene?

Hm.. rart.. Ekspeditrisen sa ihvertfall at de solgte ut fjorårets modeller fra lageret.

Vet ikke hva som blir nytt. Ofte er det jo bare fargene..

Annonse

Kansje "salget" har noe med denne saken å gjøre:

http://www.dinside.no/828129/populaer-trillevogn-amputerer-barnefingre

..er nok også dette som er den største(iallefall viktigste) forsjellen på de gamle og nye modellene.

Er du sikker på at dette er utbedret på 2010 vognene? Jeg har snakket med betjeningen på BabyShop og de mener at det ikke er satt igang noen tiltak i europa. I USA har de egne klemmer som de selger for å forhindre skader men det er ikke å få tak i Europa.

Maclaren mener nemlig at det er uforsiktighet fra foreldrene som har gjort til at det har vært ulykker. Det er når foreldrene har barnet i trillen samtidig som en legger den sammen at det blir fare for innklemming. (Høres veldig rart ut at foreldre skal være så hjernedød at en legger sammen trille mens barnet er i men men. Jeg vet ikke).

Iallefall så ser 2009 modellen klin lik ut som 2010. Håper selvfølgelig at det er utbedret men kan ikke se forskjellen.

Det står jo store advarsler på vognene om at barn må holdes unna når vognen slås opp og klappes sammen. det gjelder jo egentlig alle slike triller. Så er egentlig enig i at mye av skulden kan legges på foreldrene.. Tror ikke de har gjort noe med 2010-modellene.

Hvis man sender en email til maclaren kundeservice så får man tilsendt disse greiene man putter på vogna. Jeg fikk de hvertfall tilsendt gratis.

Har Maclaren vogn selv og skjønner ikke hvordan ungene klarer å få fingrene i klem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...