Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 6 og idag spydde jeg! Bläääää...håper jeg slipper dette fremover...det var IKKE godt!

Og merket idag at jeg lekker.. (brystene altså)..forstår ingenting! Sist gang kom det i uke 18-19...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oij, da er jeg heldig. Jeg har bare vært litt svimmel og så vidt øm i brystene. Er det melk du har, eller råmelk kalles det kanskje? Det virker langt i fra hos meg til det skal skje noe i puppene

Skrevet

Jeg ble kvalm i midten av uke 6! Kaster ikke opp,men kvalm hele dagen og verst på kvelden! æsj

Skrevet

Melk i brystene har jeg fått rundt 4 måned med begge guttene mine, og jeg trykker det ikke ut, det renner i mengder og jeg må sove med bh og håndkler... regner med jeg må til med dette denne gangen og.

Skrevet

Jeg spøy som en gris i går. 4 eller 5 ganger. Jeg er 5+1 på vei. Siden jeg fremdeles ikke føler meg spesielt gravid, var jeg sikker på at det var noe jeg hadde spist.... For om det ikke var det, og at dette er den såkalte morgenkvalmen, kommer jeg til å slite! Men heldigvis bare litt murring i magen og et snev av kvalme på formiddagen i dag.

Skrevet

Hei, på besøk fra 2 trim.

jeg ble begynte å kaste opp i uke 6, det er veldig vanlig at kvalmen kommer den uka.

God bedring!!!

Skrevet

Ble kvalm rundt uke 6.

Råmelk fikk jeg ca halvveis i forrige svangerskap, men det rant ikke akkurat.

Skrevet

Begynte ca 7 uke. Ikke kastet opp, men vært fristet til å stikke fingeren i halsen flere ganger.

Begynner å avta nå. Ikke like ille kvalme selvom den er der. Særlig når jeg er trøtt. Er nå 10+1.

Skrevet

begynte å kaste opp i uke 6. Er no i uke 23 og kaster forsatt opp hver dag.....

Skrevet

Begynte å merke kvalmen i uke 6. Samme tidspunkt som da jeg var gravid med førstemann. Nå er jeg i uke 9, og det har egentlig bare blitt værre :( Håper det begynner å gi seg snart, men er redd det fortsetter. Sist ga det seg gradvis fra uke 12, men var fortsatt kvalm innimellom til uke 16-17. Og til og med da jeg var høygravid kastet jeg opp noen ganger, men var da heldigvis ikke så plaget av kvalmen.

Skrevet

jepp samme her!

Tror kvalmen kom litt tidligere sist, i uke 5, men nå kom dn i uke 6...

Blææææ.. har kastet opp hver dag (men kun 1 gang for dag) den siste uken.. og er kvalm hele dagen..... pyton! Hadde ett lite håpe om å sleppe unna denne gangen, men neida.....;P

jobber i tillegg på ett syke/aldershjem.. d er IKKE noe morsomt når man er driiit kvalm...:/ huff! å så er d så vanskelig å holde d skjult for de jeg jobber med.. er bare 7 uker nå, så vil holde d hemmelig noen uker til..... håper kvalmen går fort over! Sist varte den i ca 6 uker tror jeg..

Skrevet

oi tidligst av alle her æ da ser æ...;) æ har vært konstant kvalm siden uke 4. i uke 7 no og har d verre enn ever mtp kvalmen :S

Skrevet

Jeg har vært småkvalm siden spira satt omtrent! Men bare uggen og sånn, ikke så ille, men i uke 9 økte intensiteten, og nå i uke 10 sliter jeg med forskjellig mat, og bilkjøring! Kaster opp litt nå og da men prøver å være forsiktig og lese kroppens signaler...

Puppene er litt ømme, men slår seg skikkelig vrang da jeg fryser, gjør så vondt at jeg vurderer å klippe av meg brystvortene!!

Skrevet

Kvalmen startet hos meg fra før jeg testet positivt faktisk, men bare litt da. Er nå i uke 8 og det har økt på i intensitet. Kaster opp hver dag og tåler ikke matlukt. Noen dager er greie, andre helt jævlige!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...