dinadina Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Er det flere som har "råtten mage" i tillegg til vanlige menssmerter? En ting er at jeg slipper luft i tide og utide, men jeg har en brennende følelse i magen.
mamselise Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Gubben har begynt å kalle meg Snøhvit nå, ikke fordi jeg er vakker som en prinsesse, men stor og full av gass... Har også en brennende følelse i nedre del av magen titt og ofte, men gir seg ofte når "gasslommene" får utløp... Drikker Karve-te, og det hjelper litt. Trekker ei stor teskje med hel karve i kokende vann 2 ganger daglig... Håper det går seg til etterhvert, er i uke 9+0 nå. Lykke til!
dinadina Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2010 Kanskje jeg må prøve karve jeg også - takk for tipset! :-) Er bare i uke 5, så det kan bli utålelig hvis dette skal vare lenge... ;-)
*Nøtta* Skrevet 1. mars 2010 #4 Skrevet 1. mars 2010 Kjenner til problemet med den brennende følelsen.
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 2. mars 2010 #5 Skrevet 2. mars 2010 I natt våknet jeg av at jeg var helt "gassete" i magen og måtte bare få ut luft hele tida. Og helt oppblåst i magen. Ja det er vel helt normalt. Jeg er 6+0 i dag, så det blir nok mange uker til med å "gasse". Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå