sister wanted Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Når på dagen skal de taes? Med eller uten mat? Kjører dere bil, jobber som normalt under kuren? Blir syklus lenger av kuren? Har det noen hensikt når man har EL av seg selv? Tør jeg ta disse? Har fått tbl og skal / kan begynne i mogen på dag 5. Men er veldig i tvil om jeg våger..... Hadde MA i desember, i uke 10.
..snøklokke.. Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Siden du er så usikker på dette, så syns jeg du skal snakke med din gynekolog. Det er også hun /han som skal gi deg all informasjon om bivirkninger, når tid tbla skal tas og ev forholdsregler. Ikke ukjente jenter på en nettside. Ville bare minne deg på det.
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 mange spr,kan svare på noen jeg;) jeg tok en tbl morgen og kveld,men kommer jo ann på om du har dobbel en vanlig kur. Men det stod på mine morgen og kveld. har du bare en kan du jo bestemme selv. levet livet akkurat som før,bare holder meg unna alkhol. min syklus har vært lik,fikk el på dag 15 på pergo. jeg har EL av meg selv,mistet tvillinger i MA ifjor feb for ett år siden. så fikk dette for å hjelpe på slik at spira sitter snart:) har hadde kjempelite bivirkninger å har ikke hatt noe problem med kurens,toler jo på min gynekolog at han veit vhva han gjør. lykke til:)
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 1. mars 2010 #4 Skrevet 1. mars 2010 å enig me mumintrollet,syns du skal ta deg evt en tlf å få svar på alle dine spr:)
sister wanted Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2010 Takk for det. Vet ikke om det er så mye hjelp i å snakke med gynekologen igjen. Han ga meg resepten, lette etter en brosjyre som han kom på han hadde tatt med hjem da han ryddet på kontoret sitt... Sa jeg måtte lese pakningsvedlegget. Men der står det ikke så mye om det jeg lurer på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå