Gå til innhold

Er det noen som kan hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en avtale(skriftlig) Om at dattern vår er hos faren sin i dag i uken og annenhver helg..

Når han leverte henne idag sa hun : -pappa vil at jeg skal være like mye hos han som hos deg.Kan jeg det?Han sa jeg måtte spøre deg mamma..

Hun er snart 5 skal begynne på skolen til høssten ,men vi bor bare 5 min. fra hverandre.

Har han krav på dette?

Jeg har problemer nok med å sende henne dit som situasjonen er per i dag fordi han slo meg og tvingte meg til sex mens jeg bodde med han og at han forsømmer henne på visse områder når hun er der..

Han er alkoholiker.Jeg har ikke prøvd å nekte han smavær for det kan jeg vel ikke? Siden hun opplever det så fint og være hos papaa..Vil ikke ta fra hun faren sin heller,men mener han er usiktet til å vite hennes beste..

takk for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, dette har han ikke krav på. Dersom han forsømmer henne på visse områder når hun er der, så vet jeg da søren om ungen min hadde fått vært der så mye som din faktisk er..spørst jo hva det er snakk om da selvsagt?!

eksen min er også alkoholiker, men drikker ikke de helgene han har småtten vår på 6 år. (iallefall ikke de gangene jeg har sjekka, og det har jeg gjort ofte, får å si det sånn)

faren min var også alkoholiker, så jeg er jo tydligvis svak for desse menneskene, på et eller annet punkt. men tilbake til spm ditt, jo du kan nekte han samvær, men du må jo selvsagt ha en grunn! og den må jo være god, siden han er faren. du må nok fortelle litt mer for å få skikkelige svar...

Skrevet

Det jeg lurer mest på er om fedre generelt kan komme å si de vil ha 50/50 hvis de tilligere har skrivd under på annenhver helg og en natt i uken..

Sier loven at han har krav på dattern sin 50/50?

For det tilfelle er det vel ingen grunn som er god nok til at jeg kan nekte han det..Jeg har jo ikke noe bevis på at han er alkoholiker og ingen bevis på at han er usikket..hi

Skrevet

Det sier jo bare alt at han tar dette opp med 5-åringen før han lufter det med deg.... Han virker ikke helt smart.

Skrevet

Nei han er langt fra smart.. han er voldelig og ufordragelig.Jeg banker meg selv opp innvendig hver dag fordi jeg ikke så dette før det var for sent.Det var ikke dette jeg ønsket for barnet mitt..

Men det blir uansett bare ord mot ord.Derfor jeg lurte på hva lov verket sa om dette med med 50/ 50..

Jeg har vært i samtale med helsesøster(for å se om dette var en vurderingsak for barnevernet) Men følte at hun la vekt på at dette dereide seg mer enn en tilligere forhold en barnet,så det var døfødt.

hi

Skrevet

nei han får ikke 50 50 om du nekter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...