Gå til innhold

1. dag med permisjon og hva har jeg gjort? ... INGENTING!

coscos

Anbefalte innlegg

Permisjonen min startet i dag, og jeg har hatt masse planer for hva jeg skal og må gjøre i disse tre ukene før babyen kommer. Vi holder på med oppussing, så det er en del ting som må ryddes på og flyttes (vi skal bytte om på noen rom og babyrommet er ikke klart). Sykehusbagen er ikke pakket (ikke en gang funnet frem klær og ting som skal oppi), og noen babyting må jeg gå til innkjøp av. Hadde også tenkt å få ryddet i noen skuffer, som jeg aldri ellers har fått tid til. Fylle opp fryseren med litt kaker og lettvinte middager hadde også vært topp. Vet at det blir hektisk når jeg kommer hjem fra sykehuset, og at det er mange som vil komme på besøk.

Men, hva har jeg bedrevet første dagen til? Jo, bare sittet i sofaen, lest avisen, sett på TV, slappet av. Og, faktisk så var det veldig deilig! Kanskje et tegn på at kroppen trenger å roe seg ned etter en hektisk periode på jobb som nå er over?

Håper at jeg får ånden over meg til å starte med litt husarbeid i morgen. Da skal jeg også på ny kontroll (vUL ekstestimering), så er spent på hva legen sier.

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...