Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=21113167&sid=xz8hfg-7cLG730143 Er så dårlig til å se muligheter. Finner ikke et nytt hus til salgs, så må snart vurdere å kjøpe et vi kan pusse opp
Gjest Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Ja, har alltids muligheter, men tror de som bor der nå er stein-gal. Herlighet så mye stein de har brukt. Den hadde utgått for min del. Og kjøkken og bad måtte pusses opp. Både i hovedleilighet og utleieleilighet. + mesteparten av de andre rommene også. Vet lite om hvordan det ser ut utvendig da. Orker ikke sette meg så mye inn i det. Kikket mest på det innvendige- Synes det var en syk pris i forhold til alt som må gjøres.
Lemonia Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 Ja, det synes jeg absolutt. Det er et stort hus, så det er mange muligheter. Mine tanker: ut fra min smak: Jeg synes kjelleren var litt kul, men den skiferen (?) på veggene. Ville malt taket hvitt. Jeg synes kanskje den muren i stua var litt voldsom. Det er vel en bærevegg, så den kan ikke rives, så da ville jeg i allefall malt den hvit. Jeg ville muligens byttet kjøkken (spørs på tilstanden til skap og skuffer), men i allefall byttet benkeplate og vask og malt skapdørene). Soverommene trenger litt overflateoppussing, male veggene og nye gulv (ser det er linoleum og teppegulv på noen av dem, ville valgt parkett eller tregulv). Vaskerommet er greit, ville kanskje satt inn litt skap og en benk der, men ikke noe mer. Skal dere leie ut hybelen ville jeg absolutt byttet kjøkkenet der, evt bare revet det ut om dere skal bruke hybelen selv. Badene var ikke min smak, og så litt gamle ut. Jeg ville totalrenovert alle (koster nok litt da, men kjøper man et oppussingsobjekt må man jo regne med å bruke litt penger.) Kan evt la badet i hybelen være i første omgang, hvis det blir litt knapt med penger. Ville malt muren i trappa lys/hvit, så blir det ikke så dystert. Synes kanskje prisen var litt stiv med tanke på hvor mye som må gjøres og beliggenheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå