bringebærsnipp Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Endelig er det min tur, og i morgen forsvinner jeg inn på 2 trisemester. Psykisk har jeg allerede vært der en uke halvannen alt..;P tji hi... alle har fått vite om den lille uka som har vært og alt er fryd og gammen. De første innkjøpene ble gjort i helga, pga salg. Tror jeg kommer til å bli blakk fremover...;P Lykke til videre til alle dere i 1 trisemester og velkommen etter inn i 2 trisemester. Håper på å få dere alle der inne!
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Ååååå, super masse Gratulerer bringebärsnipp. Heldig du er som har kommet så langt alt. Jeg er bare 5+6 i dag og håper jeg får se et bankende hjerte neste uke når jeg skal ta innvendig UL. Kose deg masse med voksende magen din og ta godt vare på deg selv. Klem fra meg.
gullet1 Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 Da er vi to! Jeg også går over på 2. trimester i morra Gleder meg vilt! Tenk at første del er over, har gått fort, men samtidig vært mye venting. Snakkes der inne
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 1. mars 2010 #5 Skrevet 1. mars 2010 Lykke til videre og grattis så mye med første store milepæl=) Jeg følger etter om en liten uke, hei så lenge og forhåpentligvis på gjensyn! PS; 1.trimester, ikke trisemester:p
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 1. mars 2010 #6 Skrevet 1. mars 2010 Lykke til, bringebærsnipp, og gratulerer så mye Deilig følelse!!! Håper å følge etter om 4 uker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå