Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Selv liker jeg navn på E og L.. Mine forslag: Jente- Ella, Ellonora, Lina, Elsa, Elisa, Elise Gutt- Liam, Endre.... Noen som har andre forslag eller vil hjelpe til å rangere?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Skal du utelukkende ha navn som er likest mulig den ungen du allerede har?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 Nei, men jeg liker den type navn. Hvis du la merke til det, spurte jeg om noen hadde noen forslag. Søtt av deg og svare! Ha en god dag videre! Mvh HI
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #5 Skrevet 1. mars 2010 Alise, det heter datteren min. Hvis jeg hadde fått gutt denne gangen skulle han hett Elias. Det er samme bokstavene, bare i litt omvendt rekkefølge. Elisa blir jo for så vidt det samme, så jeg heier på det!
prebs Skrevet 1. mars 2010 #6 Skrevet 1. mars 2010 Ella, Elsa, Elisa og Elise blir for likt Elias etter min mening. Av dine forslag ville jeg tatt Lina. Hva med: Ebba Emma Eva Louise Jeg liker Endre best av guttenavnene. Ellers: Edvard Ludvig Lars
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #7 Skrevet 1. mars 2010 Elias og Lilleblink? Eventuellt Kruse knallkul? Tråle? Nei? Sjarske da?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #8 Skrevet 1. mars 2010 Tråle var igrunn veldig fint. Takk for forslag. Men liker best navn på E eller L, som du kanskje ikke fikk med deg? Et lite tips som ofte hjelper meg er å lese hovedinnlegget ganske nøye før man svarer, da unngår man som regel misforståelser og sånn, det er jo veldig kjedelig å bruke tid og krefter på å svare på noe som egentlig ikke var spørsmålet, hehe! Hvis du nå prøver en gang til, så ville jeg satt av noen minutter ekstra for å få en gooood forståelse av hva det blir spurt om, og så svart en gang til. Tusen takk! Smask og dask fra HI
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #10 Skrevet 1. mars 2010 Jentenavn på E: Emilie Emma Eva På L: Louise Lisa Linnea Guttenavn på E: Endre Emil Even Eirik På L: Lukas Leon Liam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå