Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Det siste året har jeg opplevd at min mann er blitt stadig mer krevende seksuelt sett. Jeg orker ikke mer! Vi har samleie 4-5 ganger i uka, men det er tydeligvis ikke nok for ham. Han maser om puling hele tida. Eneste utvei er å leie ham ut. Det skal ikke koste så mye, bare han blir seksuelt tilfredsstilt og lar meg være litt mer i fred. Han liker best misjonærstillingen, men kan også la deg ri ham av og til. Oralsex er ikke noe for ham. Ganske enkel type, med andre ord. Vanligvis spruter han i løpet av 3-4 minutter, så det burde ikke være for krevende tidsmessig. Avtaler gjøres via meg på [email protected] Det er mulig jeg ønsker å være til stede ved noen av sammenkomstene.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Høres flott ut, bortsett fra én ting: hvorfor ønsker du å være til stede? Vet ikke om jeg helt liker tanken på at du skal sitte der og se på. Men en trekant skal jeg ikke avvise, om det er det du ønsker. Men hvis du bare sitter der, kan det jo hende du tar bilder eller filmer, og det blir for skummelt.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 Kunne nesten tenkt meg det samme selv. Er så trøtt at jeg ikke orker særlig aktivt sexliv. Men mannen min er selvfølgelig tent hele tida, virker det som. Ikke noe morsomt å avvise ham så ofte, men det går bare ikke. Må ha litt overskudd til sånt.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #4 Skrevet 1. mars 2010 jøsses.. er motsatt her.. er gravid og konstant "kosete".. sambo løper rundt og skylder på migrene ol (han som aldri har hattmigrene).. er "lettere" for oss jenter å være de overkåte.. sambo anskaffet meg dildo og vibrator, og sa at noe kunne jeg gjøre selv også, siden jeg er alene hjemme hele dagen! hahaha men seriøst, kan forstå det blir vanskerlig og slitsomt.. selv liker jeg ikke å være sånn, håper det bare er så lenge jeg er gravid!
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #5 Skrevet 1. mars 2010 I så fall blir du for hallik å regne, og det er forbudt.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #6 Skrevet 1. mars 2010 Samme her! Min er så sliten etter jobb, har vondt i hodet osv.. (jeg er 34 uker på vei) Har heldigvis endret seg de to siste ukene, men før det var det annenhver uke.. Grusomt! Kan godt byttelåne mannfolk i seks uker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå