Freckleface26 Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 hei damer:) Jeg maa bare si at di som prover aa faa opp melkeproduksjonen med bukkehornsklover og som har kjopt dette paa helsekosten, sorg for at d ikke er med timian i oxo!!! Jeg leste nettopp inne paa ammehjelpen.no at timian var med paa aa redusere melkemengden:O Jeg kjenner jeg blir saa fly forbanna, for her dro jeg paa helsekosten for 2 dager siden og spurte om disse urtene/krydderet, og denne mannen sier di e saa forbanna flink med alt som skulle vaere bra i den butikken, og saa visste han ingenting!!! Jeg brukte 179 kroner paa no esom heter Fenu-max, var med bukkehornklover og timian, og saa bynte jeg aa ta dem samme dagen gla og lykkeli forr at jeg mest sannsynli skulle faa mer melk, og saa kan d hende naa at timian har bremset melken ned litt???? Aaaaaarg maatte bare faa ut litt frustrasjon jenter, sorry altsaa..... Jaja... og ikke faar jeg tak i bare bukkehornfro heller, har bare den ene boksen paa den helsekosten........ noen somhar noen gode raad til meg??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå