Gå til innhold

Kommer inn til oss hver eneste natt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datra vår på vel 4 år kommer inn til oss hver eneste natt.

Noen ganger kommer hun kl 23, og andre ganger kl 03, og noen ganger kl 06.

Det er jo ikke noe problem i og for seg, men litt trangt er det jo med 3 stk i senga.

Er det galt av meg og tilate at hun kommer inn og fortsetter natta i mammas seng?

Det er ikke noe problem for meg, ei heller for min mann.

Men hva ville "supernanny" sagt mon tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihi, jeg tenkte med det samme: oi såååå slitsomt! For jeg hadde ikke klart å sove. Og jeg har tips til hvordan du kan få henne til å slutte å vandre. Men hvis dere liker det? Da er det jo bare kos. Og den dagen senga blir for trang kan dere venne henne av med det. Jeg tror supernanny ville sagt at dere burde venne henne av med det nå, fordi hun ikke venner seg til å våkne alene. Det er viktig å kunne våkne alene og være trygg i egen seng. Men jeg ville slappet av så lenge hvis det ikke er en plage, supernanny kommer ikke på besøk:)

Skrevet

Så lenge alle synes det er en ordning dere trives med så ville jeg bare fortsatt med det - ikke tenk på hva supernannyene ville ha sagt :)

Før eller siden går det over, hun vil nok ikke lengre sove hos dere når hun blir "stor jente". :)

Dersom dere skulle ønske å begynne på en myk overgang mot å få henne tilbake på eget rom vet jeg mange har hatt suksess med å la barnet ligge på madrass på gulvet og at hun må ta med egen dyne og pute når hun kommer - de fleste synes etterhvert at det blir for mye jobb og ikke så koselig så da fortrekker de å bare bli i egen seng :)

I mellomtiden - bare kos dere, de blir så fort store disse barna!

Skrevet

Synes dere bare skal fortsette med det som passer for dere jeg :)

Ville ikke brydd meg med supernannyene :o) Hvis du googler på attachmentparenting/tilknytningsomsorg vil du finne mye støtte for slik dere velger å gjøre det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...