Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=21119692
Miztery Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Tja, men må jo være litt trist å ha det så hvitt.. Kjente jeg ble gladere da jeg så det blå rommet.. Veldig fin beliggenhet, og prisen var jo veldig billig.. (not)..
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 Hvit er jo et supert utgangspunkt for å skape sitt eget... Beliggenheten ser kjempfin ut, prisen er kanskje det man må ut med for enebolig i oslo?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #4 Skrevet 1. mars 2010 Nei, synes det verken var fint eller bra planløsning. Til den prisen forventer jeg mer, mye mer.
Miztery Skrevet 1. mars 2010 #5 Skrevet 1. mars 2010 Glemte forresten å skrive at jeg ikke likte kjøkkenet, men det er jo sikkert bare å skifte ut frontene til noe mer moderne!
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #6 Skrevet 1. mars 2010 Synes huset var kjempeflott, helt til jeg så prisen Til den prisen hadde jeg forventet større bad, stue, og et mer moderne kjøkken. Men bortsett fra prisen, så var det veldig flott hus.
Lemonia Skrevet 1. mars 2010 #7 Skrevet 1. mars 2010 Stort sett fint, men likte ikke kjøkkeninnredningen. Synes imidlertid ett bad er for lite når man har plass til så mange i huset. Passe stor hage for min smak. Det eneste virkelig negative for min del er at det ligger på Ammerud.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #8 Skrevet 1. mars 2010 Området er kjempefint, kjekk avstand til byen og Ammerud barneskole er utrolig bra - nybygget for tre-fire år siden med alle fasiliteter og kjempefin lærerstab. Tjernveien barnehage kan også anbefales. Dessuten ligger huset i Ammerudskogen-området, som er nydelig, småveier med fine hus og fredelig. Muligens ikke det huset jeg ville valgt fra området likevel, for det ligger litt nedi ei dump v Alundamveiens bom, mener det er flere andre eneboliger tilsalgs i området som jeg heller ville sett på. HIlsen midlertidig utflyttet lokalkjent som gjerne vil tilbake etter studier.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #9 Skrevet 1. mars 2010 Koselig det :-) Men synes det var litt dumt utnyttet loft, med ett diger soverom. Kunne hatt et mindre eller delt det med vegg i mellom for to små som kunne vært gjesterom, klesrom osv.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #11 Skrevet 1. mars 2010 FIkk klaus av der sofaen står. Det var veldig hvitt, hadde ville hatt en annen "hvit"farge over det hele. Furuhelvete på loftet.
Lemonia Skrevet 1. mars 2010 #13 Skrevet 1. mars 2010 Det er en helt kurant pris for en enebolig på østkanten i Oslo.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #14 Skrevet 1. mars 2010 Dere som synes prisen var sinnsyk bor tydeligvis ikke i Oslo. 4 mill for en enebolig er ikke dyrt her.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #15 Skrevet 1. mars 2010 Syns det er ett fint hus jeg =) Har faktisk lagt merke til det selv på finn, men skal ikke flytte enda... Lemonia: noe spesielt du har imot Ammerud? Hilsen fornøyd Ammerud beboer ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå