Gå til innhold

noen andre med litt for hormoner...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fatter ikke hva det er med meg i dag... jeg er bare sååååå deppa og lei meg i dag... i tillegg er det bursdagen min... og jeg synest innmari synd på meg selv.. vil ikkje bli eldre... herregud føler meg skikkelig patetisk her jeg sitter å feller mine tårer... jeg er 7 uker på vei i dag... synest hormoner er noe dritt jeg... men det må vel til..... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer md dagen :))

Og du - IKKE føl deg patetisk, dette er jo helt normalt! Kroppen din lager et nytt liv, og det ER slitsomt! Er du sliten kanskje? Ta deg en deilig dusj og legg deg tidlig med noe varmt å drikke og kanskje en liten bok. Steng verden ute og ta deg litt tid til selvpleie. Hjelper mot det meste, også mot løpske hormoner :)

Skrevet

Gratulerer med dagen :)

Naturlig å grine med så mye hormoner som herjer - her renner tårene i ett sett, enten det har vært OL og nasjonalsang, sinne, en god bok eller film...

Og - bursdager er ikke alltid like kjekt å feire.....gruer meg allerede til min - er ikke før i september - men jeg kommer jo til å være 40 når barnet blir født.... :-S Du er sikkert ikke så gammel...hehe...du får være glad for det :) :) :)

Skrevet

He he, jeg må flire litt, for jeg har følt meg ganske så tullete.. En smule mer direkte og "krass" om dagen, trøster meg med at de forstår når de får vite hva som er i emning ;) Men du er ikke alene, DET kan du trøste deg med :) Gjør som de andre sa, ta deg et godt bad, kryp unna dynå og slapp av... Det fortjener du ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...