Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 må si at jeg er direkte sjokka over enkelte her inne... virker som det eneste dem gjør her er å rakke andre ned i driten!? er det virkelig sånn det er blitt i dagens samfunn?? for min den sjønner jeg ikke hvordan folk tørr å ta opp ting de lurer på her inne, man møter jo kun folk som tror de kan å vet alt, å man må jo føle seg som en idiot med alle di svaren e man får.. hvor blir det av medfølelsen overfor medmennesker? er man ikke her for å hjelpe hverandre i forskjellige situasjoner?? er klar over at det er mange som kanskje fortjener en smekk på fingrene for det di skriver her inne... men ærligtalt altså... en dame ble til og med uglesett etter hun skreiv å fortalte at mannen hadde tatt sitt eget liv ved å kjøre utfor veien med bil.. å siden enkelte ikke kunne finne denne "ukykken" noen plass på nett så ble denne dama hengt ut som løgner!?? hva fan er det som feiler enkelte??
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Det er nok fordi de er anonyme, og ikke vet hvem de snakker dritt til..
Gjest cunning stunts Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 Jeg tar ingen seriøst som er i stand til å ytre "i dagens samfunn" i fullt alvor.
Gjest Skrevet 1. mars 2010 #4 Skrevet 1. mars 2010 signerer lett jeg ja.. får sjokk av hvor dårlige sosiale antenner mange her har!
vurdere1til Skrevet 1. mars 2010 #5 Skrevet 1. mars 2010 har oxo sett mange tilfeller der jeg blir dårlig av hvor lite hensyn folk tar, å hvordan di tillater seg å være så stygg i munnen mot enkelte
Gjest Skrevet 1. mars 2010 #6 Skrevet 1. mars 2010 Helt enig, det er utrolig hvor mye rart folk får seg til å svare her. Når folk skriver noe her, så er det fordi de seriøst lurer på noe, eller fordi de trenger å få luftet en tanke eller 12.
Gjest cunning stunts Skrevet 1. mars 2010 #7 Skrevet 1. mars 2010 Når de skriver noe HER, i motsetning til alle de syttitre andre foraene hvor de ikke trenger å engste seg over skumle anonyme, vet de hva de gjør. Ergo null symp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå